Ga naar inhoud

hoe kan ik filmpjes overzetten oppc


anita69

Aanbevolen berichten

hoi segisoft

ik heb gekeken maar dit is wat er staat

USB naar Firewire Kabel

voor aansluiting van USB apparatuur op een Fire Wire poort,

1.8 Meter.

Deze kabel is niet bedoeld om een camera met Firewire op een pc aan te sluiten.

Deze kabel werkt niet in alle gevallen, soms wordt het aangesloten apparaat niet herkend.

dan kan t toch niet?

filmpjes kon toch niet met usb ofzo ?ja ik weet t ik ben een leek ,helemaal met dit want ik ga dit voor t eerst doen

maar als het echt met deze kabel kan dan koop ik hem gelijk ,dan kan ik aan de slag

alvast allemaal bedankt he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vermeldt de handleiding

De camcorder wordt niet herkend op de computer.

• Koppel de kabel los van de computer en de camcorder en sluit de kabel weer stevig aan.

• Zet de schakelaar (USB) ON/OFF op het Handycam Station op ON.

• Sluit het Handycam Station stevig aan op de camcorder.

• Koppel alle USB-apparaten, behalve het toetsenbord, de muis en de camcorder, los van de

computer.

• Koppel de kabel los van de computer

Link naar reactie
Delen op andere sites

he he na het laatste berichtje ging ik nog effe kijken want zo'n kabeltje moest ik hebben ,en ja hoor hij lag er ,gelijk geprobeerd ,toen moest ik nog effe van sony de usbdriver ofzo installeren want ik had de cd rom niet meer ,dat was nog effe een gedoe

kreeg hem binnen als een zip ,gelukkig is het me gelukt dat uit te pakken

maar bedrijfen gebruiken nooit makkelijke woorden dus moest effe wat uitvogelen ,door dat ik geen cdrom had van ze moest ik kijken of ik t met iets anders kon overzetten ,ik heb wel eentje ,eerst daar mee geprobeerd na een paar keer de pc uit zetten ,toen kwam ik er achter dat windows ook een movieprogamma heeft ,die werkt wat makkelijker ,daar mee kan ik ook leuke dingen mee bewerken ,vind alleen toch nog de kwaliteit tegenvallen ,waar kan dat aan liggen ?

ligt dat aan mijn videokaart ?of is usb verbinding zo wie zo minder mooi dan ilink?en waarom kan ik geen ilink gebruiken ?

is t zo dat op nieuwe pc's wel zo'n aansluiting zit ?

en met welke videoprogamma's werken jullie ?

en kan je die alleen maar kopen of zijn er ook wat op t internet te krijgen ?

weer veel vragen he

hihihihi en dan te bedenken dat ik nog meer vragen heb

maar dat is weer iets anders dan video

nou slaap lekker allemaal :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel maar wat is codec en vlc?

Zoals Stegisoft al zei, is VLC een programma waarmee je clipjes en (dvd)films kan bekijken, muziek kan beluisteren en nog een boel andere dingen. Ongeveer zoals Windows Media Player maar dan beter en met meer mogelijkheden.

[ame=http://nl.wikipedia.org/wiki/Codec]Codec - Wikipedia[/ame]

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.