Ga naar inhoud

Souad

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

via Start > rechtsklik op “Deze Computer” > kies “Eigenschappen” > klik op tabblad “Systeemherstel” > zet een vinkje bij “Systeemherstel op alle stations uitschakelen” > klik op “Toepassen” en OK > sluit venster > klik op tabblad “Systeemherstel” > verwijder het vinkje bij “Systeemherstel op alle stations uitschakelen" > klik op “Toepassen” en OK.

Zo ga je tewerk om uw oude herstelpunten te verwijderen en een nieuwe aan te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was inderdaad geen goed idee. Nu heb ik alle problemen terug gekregen die ik er voor had. PC terug traag (dat was juist opgelost).

De grootste probleem was de software microsoft office Proffessional Plus 2010 te installeren; Door dit te verwijderen (wat helemaal niet gelukt is), ben ik mijn volume icoon onderaan rechts voorgoed kwijt (heb alles geprobeerd om dit terug te vinden maar lukt mij niet).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij een piratenversie of gebruik je een beta release? MSO 2010 komt pas in juni uit. 't Is altijd wel wat problematisch om office volledig te verwijderen van je pc, zeker met een piraat of een beta. Je vorige problemen terug oplossen met de tips van die je al kreeg dus, en de camera driver zoeken op het net en installeren. Pas dan het usb toestel aansluiten.

Grtz,

Guy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Heb zo juist na 2 maanden office 2010 beta MET SUCCES verwijderd via de veilige modus van mijn pc. Heb hiervoor revo-uninstaller pro voor gebruikt.

Heb daar zeker 2 maanden mee gesukkeld.

Camera werkt ondertussen terug en kan probleemloos skypen.

Nu kan ik geen clipjes beluisteren via youtube.

Zendt er iemand mij een clipje dan kan ik het wel openen en beluisteren.

Mijn usb-poorten vooraan werken ook nog niet en heb het volume icoon rechts onderaan mijn pc nog altijd niet.

Bedankt iedereen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.