Ga naar inhoud

nieuwe dvd brander SH-S223L/RSMN 22X22X16X Retail SATA LSvan samsung klacht


lmb13

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe dvd brander van samsung gekocht (48 speed voor cd's, type SH-S223L/RSMN 22X22X16X ) omdat mijn benq te vaak fouten gaf bij het branden van audio-cd's.

Maar wat wil nu: de nieuw gebrande cd's spelen, gebrand aan 48 speed, spelen enkel probleemloos op mijn eigen hifi cd-speler maar bij anderen worden ze niet gelezen.

Ik heb al geprobeerd op een lagere snelheid te branden maar dat geeft hetzelfde resultaat. Ik ben muzikant dus is het belangrijk dat mijn muziek op elke hifi of speler kan afgespeeld worden.

Als software gebruik ik de bijgeleverde OEM versie van Nero 8.

Uiteindelijk heb ik mijn oude brander van benq teruggestoken en ga ik verder die gebruiken aan 40 speed. Misschien lukt het beter met de nero 8. Daar gebruikte ik eerst een gekraakte versie van nero6 voor.

Toch jammer van de nieuwe samsung. En je moet niet naar de online helpdesk gaan want dat kost je een fortuin aan belkosten.:viking:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de tips

ik zal binnenkort eens naar de winkel gaan waar ik hem kocht.

Heb ondertussen nieuwe firmware gedownload en geinstalleerd nadat ik eerst samsung's automatisch update programma geprobeerd heb maar die zei dat de laatste firmware er al op zat.

zal nu nog eens testen.

greetz

lmb13

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

De winkel waar ik hem kocht heeft de samsungbrander onderzocht maar geen fouten gevonden.

Ik gebruik nu terug mijn benq recorder. De problemen die ik met deze brander had was aan een slechte versie van nero te danken. Nu gbruit ik de OEM versie die ik bij de samsung kreeg en de benq werkt nu optimaal. de samsung gebruik ik nu enkel als extra reader.

zo is er toch nog iets positief aan mijn miskoop want dat blijft de samsung.

greetz en bedankt voor alle reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.