Ga naar inhoud

nieuwe laptop


Aanbevolen berichten

dag iedereen,

mijn laptop is kapot.

ik ben van plan een nieuwe laptop te komen.

hij moet een grote opslagcapaciteit (500gb) hebben van 7200 rpm.

hij moet perfect beeld hebben en zo groot mogelijk, 20 of 18 inch.

het is voor zware spellen te spelen en zware fotobewerkingen te doen.

naar de prijs hoef je niet te kijken.

wat zouden jullie kenners dan mij aanraden, want door al die keuze zie ik door het bos de bomen niet meer.

alvast mijn dank.

snoezie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, maar of ze daadwerkelijk draagbaar zijn weet ik niet.

De XXODD XNi810x 18,4" Als je niet naar geld kijkt kun je hier duizende euro's aan uit geven.

De Xnotebook Terminator CNI-17 weer van hetzelfde laken een broek, je kan hier weer duizende euro's uitgeven.

Hopelijk dat het helpt. Let wel op! Deze beestjes hun batterij houd het net geen uur uit vanwege het prestatie geweld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, maar of ze daadwerkelijk draagbaar zijn weet ik niet.

De XXODD XNi810x 18,4" Als je niet naar geld kijkt kun je hier duizende euro's aan uit geven.

De Xnotebook Terminator CNI-17 weer van hetzelfde laken een broek, je kan hier weer duizende euro's uitgeven.

Hopelijk dat het helpt. Let wel op! Deze beestjes hun batterij houd het net geen uur uit vanwege het prestatie geweld.

en wat denken jullie van deze

QOSMIO X500-11Z van TOSHIBA

graag jullie mening van beeldscherm ook van deze Toshiba.

alvast mijn dank.

snoezie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toshiba is een heel goed merk.

Maar anderzijds moet je wel goed beseffen dat Toshiba slechts 3,9 kg terwijl XXODD 5,6 kg weegt.

Pluspunt bij XXODD dat je zelf kan bepalen wat je erin wilt want de prijs is voor standaard. Je kan zelfs in totaal 1,5 TB harddisk nemen wat niet onbelangrijk is voor games.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toshiba is een heel goed merk.

Maar anderzijds moet je wel goed beseffen dat Toshiba slechts 3,9 kg terwijl XXODD 5,6 kg weegt.

Pluspunt bij XXODD dat je zelf kan bepalen wat je erin wilt want de prijs is voor standaard. Je kan zelfs in totaal 1,5 TB harddisk nemen wat niet onbelangrijk is voor games.

je heb groot gelijk maar kan het niet zijn dat je meer voor je geld hebt voor die toshiba, je moet maar eens kijken als je wil en als ik evenveel wil met die xxodd lig ik aan veel meer euro's of die toshiba. wat vind jij van het beeldscherm van die toshiba.(ik heb nog een harde schijf liggen van 500gb 7200 die past op allebei.)

alvast mijn dank.

snoezie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De beeldscherm is OK

Voor de prijs kan je inderdaad best Toshiba kiezen.

Er zit eveneens 64 Gb SSD harddisk en zal het snel opstarten.

Puur gezien zie ik alleen dat er geen DVI of VGA bijzit maar tegenwoordig zijn externe schermen ook in HDMI wat wel bij zit te verkrijgen. Dus een echte min-punt is het niet.

Een pluspunt vind ik wel dat je 12 cell batterij hebt.

Ik weet niet waar je woont.

Azerty

QWERTY

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is redelijk goed voor de prijs. Maar kwa gaming prestaties is de xnotebooks of de XXODD beter. De grafische kaart van de toshiba is niets anders dan een revisie van de GTS250M (xnotebooks heeft een GTX285M).

Maar algemeen is de toshiba moeilijk te evenaren voor de prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.