Ga naar inhoud

Map écht verwijderen


Aanbevolen berichten

Hallo,

Waarschijnlijk bestaat dit al,maar ik zou niet weten welke tags te gebruiken om het op te zoeken...:-(

Ik heb een map op de harde schijf die ik eerst gebruikte als standaardmap om data in op te slaan voor een bepaald programma maar ik heb die map niet meer nodig,ik heb die dus verwijderd.....Dat dacht ik echter want na een omweg via andere besturingssystemen en windows zelf weer opstarten staat die map er telkens weer,hoe kan ik die echt verwijderen dat die dus niet meer terugkeert?Het is al een paar maanden zo

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik je toevallig dat programma nog waarvoor je die map gebruikte?

Mischien dat daar nog steeds staat ingesteld dat data naar die map geschreven moet worden waardoor die map niet te verwijderen is.

Ja,daar heb ik ook een hele tijd naar gezocht op mijn 7 os'en (dit gewoon om te zeggen dat het niet alleen 1 windows was)voorlopig nog niets gevonden...Het was een map waar er muziek naar geschreven werd door een van mijn cd's te rippen.Ik ben dus al mijn rippers afgegaan op windows en linux en voorlopig niets gevonden dat nog naar die map verwijst...Nu heb ik wel al bepaalde linux geupgrade (dat is gratis) of geherinstalleerd,misschien dat het daar ook iets mee te maken heeft:dat er op sommige momenten weer een map wordt aangemaakt?

Ik ga even wachten:Ik heb die unlocker gebruikt en ben benieuwd of die map zal terugkeren want ik zou nu helemaal niet meer weten op welke logische manier dat dan wel zou zijn...Ik laat nog iets weten...

Voor alle duidelijkheid:Ik kan dus die map wel verwijderen maar na overschakelen en terugkeren van operating systems staat er soms plots weer een map met die naam...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al in Windows Media Player gekeken,

of je daar een verwijzing naar die map vind.

Ik heb het namelijk al meegemaakt,

dat WMP een map aanmaakte en dit opnieuw deed wanneer men de map verwijderde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al in Windows Media Player gekeken,

of je daar een verwijzing naar die map vind.

Ik heb het namelijk al meegemaakt,

dat WMP een map aanmaakte en dit opnieuw deed wanneer men de map verwijderde.

JA INDERDAAD,daar staat die verwijzing...!!!!Ik moet dat vergeten zijn....Normaal gezien gebruik ik WMP niet om muziek te rippen,BEDANKT ANGEL!!Wat is eigenlijk de standaardmap die een mens niet verwijdert voor een opslagplaats van muziek die geript is via WMP?Ik zou die dan terug instellen en dan is dit probleem opgelost...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechtsklik op de menubalk van WMP, wijs Extra aan en klik dan op Opties.

Open nu het tabblad Muziek rippen.

Onder Muziek naar deze locatie rippen kan je opnieuw instellen,

waar de geripte muziek naartoe gekopieerd wordt.

aangepast door Angel_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had nog wat geschreven maar ik heb dit bewerkt omdat het eigenlijk een overbodige vraag is...:-)Het is inderdaad op die locatie dat ik de verwijzing had gevonden dus ik stel de map weer in op c:\..\Mijn documenten\mijn muziek en alhoewel ik die niet echt gebruik,zal ik die ook nooit echt verwijderen dus is er geen probleem...

Bedankt angel voor de oplossing!

Dank aan de anderen voor de reactie...

aangepast door spookie2005
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.