Ga naar inhoud

Gebrande CD'S


naabje

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een vraagje over CD's

ik ben nu ongeveer een maandje bezig met CD'S branden

maar in de normale radio geeft de cd goede kwaliteit met geluid

maar in de auto is die gelijk een heel stuk zachter en slecht hoorbaar.

weten jullie misschien hoe dat kan? en hebben jullie nog tips voor de perfecte cd voor in de auto af te spelen?

Ik heb deze CD-R's

Mvg Naabje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar moet ik een meetlat voor nemen en ik heb hier geen doosjes bij de hand.

Meet gewoon hoe groot het doosje is, plak de gewenste afbeelding in een word document en zet de afmetingen van de foto zodanig dat deze in het doosje past. Dan kan je het document afdrukken en de fot uitknippen.

Als je NERO hebt, moet je eens kijken of er geen tool bij zit om cd covers te maken.

Dat is nog makkelmijker dan met word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze oplossing (het freezen) lijkt mij nogal twijfelachtig :) Het is mogelijk om de "gain" van uw muziek aan te passen voor het branden, dit kan met Audacity. Opletten wel dat het geluid niet vervormt.

En anders moet je de instellingen van je autoradio zelf even checken. Vermoedelijk is daar een functie in het menu waarmee je het "gainlevel" manueel kan aanpassen (meestal noemt dit "Loudness" of iets dergelijks). Even checken op de website van de producent van je autoradio voor een handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.