Ga naar inhoud

i boot


slammer

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ Rope,

Ofwel geef je voortaan uitleg wat de forumgebruiker met de door jou aangedragen software moet doen, ofwel vliegen alle postings die geen info bevatten gewoon van het forum. Aan deze manier van werken heeft niemand iets. Zelfs al zijn je suggesties correct, dan ontbreekt elke toelichting ... en is de TS er niets mee !

Blijkbaar heb je ondertussen - ook na enkele PB's - nog steeds niet begrepen, dat we op dit forum iets meer willen bieden dan linkjes zonder inhoud. Mocht je nog verder gaan op deze manier, dan ruimen we je bijdrage hier graag op :sad

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Rope,

Het downloaden van Bios agent is geen probleem, maar als ik het programma invul met naam enz en submit dan krijg ik een warning, dat hij geen connectie kan maken op internet.

Wat ik ook probeer

---------- Post toegevoegd om 11:56 ---------- Vorige post was om 11:54 ----------

Ik denk dat ik binnenkort mijn PC maar eens weg ga brengen, want ik wordt hier echt moe van.

Niets helpt.

Ik en vele anderen weten echt niet wat er aan de hand is en hoe op te lossen.

Als iemand nog iets heeft hoor ik dat graag.

Ik ben niet echt een pc kenner, maar probeer van alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Unable to connect to server: 134.122.90.16 in /data/html/satellites/esupport.com/inc/inc.db.mssql.php on line 24

[0] in function mssql_connect in /data/html/satellites/esupport.com/inc/inc.db.mssql.php on line 24

Dat is wat ik krijg, nadat ik mijn gegevens ingevuld heb en submit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

aangepast door kape
lettertype
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.