Ga naar inhoud

xp of 7


barde

Aanbevolen berichten

Hoi ik heb hier een pc die opnieuw geïnstalleerd moet worden.

Momenteel staat er windows xp op maar ik dacht om misschien windows7 te installeren.

Dus wil ik jullie vragen welke ik best kan nemen voor deze pc:

De processor is een AMD athlon XP 2500+ 1.83 GHz

1Gb werkgeheugen

80 Gb hdd

een videokaart van NVIDIA GeForce 6200

Het moederbord is een MSI ms-6570

Alvast bedankt en es je meer informatie wil vraag maar:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Marco J.

Windows7 of xp ? Dolgraag had ik xp gehouden, ook op de nieuwe PC. Tenslotte blijf je ook graag in je oude vertrouwde auto rijden, nietwaar ? En een PC is twintig keer onoverzichtelijker. Daarom geen Windows Vista, vanwege de trammelant.

Daarom opnieuw een PC met weer nieuwe chaos en nòg meer rotzooi gekocht. De reden voor W7 aanschaf is dus mijn (ijdele ?) hoop enkele jaren normaal te kunnen wennen, te leren aan en ermee te werken. Het werkt goed met een paar honderd nieuwe maar nutteloze knopjes.

Overigens is Windows7 niet zo slecht als Vista waarbij je alle hardware moet vernieuwen. Ik ben na enkele maanden redelijk vertrouwd geraakt met W7. Het kost erg veel moeite om een driver voor de oude maar perfekt werkende Medionscanner te vinden.

Kennissen die weinig met de PC doen, zijn tevreden over Windows Vista.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Marco J.

Ik zoek een scannerdriver voor MEDIONscanner op Windows7.

Volgens . . . . . leverancier kan dit met Vistadriver (soms goed) Vistadriver geladen (down ge loaded) maar kan niet runnen. Oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Ik ben erin geslaagd om mijn Medion flatbed scanner MD 42666 te laten werken met Windows7 32 bit door het installeren van de drivers voor een Microtek ScanMaker 5800.

Misschien kan het een hulp zijn voor mensen met andere Medion scanner modellen dat ze eens zoeken naar drivers voor een gelijkaardig model van Microtek.

Het is triestig, maar met de support website van Medion zelf schiet je echt niets op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.