Ga naar inhoud

Antimalware doctor


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het probleem zit waarschijnlijk bij je netwerkkaart of de verbinding tussen de pc en de router.

Probeer eerst verbinding te maken met een kabeltje waarvan je zeker weet dat die goed is, bvb de kabel waarmee de andere pc verbonden is.

Als je nu verbinding hebt, ligt het aan de kabel en moet je deze vervangen.

Als het nog niet lukt, doe je het volgende.

Ga naar apparaatbeheer, selecteer de netwerkadapter en klik erop met de rechter muisknop.

Kies nu voor "installatie ongedaan maken".

Als je netwerkaansluiting op het moederbord zit, herstart je de pc om de drivers opnieuw te installeren.

Als het een apart inbouwkaartje is, herinstalleer de drivers met de cd/dvd van de fabrikant.

ps: welke router gebruik je? Merk en model graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt niet aan de internetkabel: ik heb een andere internetkabel aangesloten en nog steeds de melding 'geen of beperkte internetverbinding'.

Als je netwerkaansluiting op het moederbord zit, herstart je de pc om de drivers opnieuw te installeren.

Als het een apart inbouwkaartje is, herinstalleer de drivers met de cd/dvd van de fabrikant.

Dit snap ik niet helemaal, het is misschien een domme vraag maar wat is moederbord? Ik kan me overigens niet herinneren dat ik een cd/dvd moest gebruiken om internet te installeren, betekent dat dat het geen inbouwkaartje is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even over de router. Er staat beneden een router met daarin een kabel naar een ander soort router op de 1e verdieping, van daaruit ligt een kabel naar de pc op zolder. Die router waar het denk ik om gaat is een Fritz!box Fon WLAN. Op de eerste verdieping staat een König CMP EHUB13.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je netwerkaansluiting op het moederbord zit, herstart je de pc om de drivers opnieuw te installeren.

Als het een apart inbouwkaartje is, herinstalleer de drivers met de cd/dvd van de fabrikant.

Ook dit snap ik niet, wat moet ik precies doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.