Ga naar inhoud

Pc kopen, advies graag :)


Aanbevolen berichten

Hey allemaal :)

Ik ben van plan midden/eind augustus een eigen desktop pc aan te schaffen.

wat ik vooral doe op pc is, photoshop, Video's editte(Adobe after effects),muziek en ik speel geen nieuwere games op mn pc, de enige game die ik af en toe speel is archlord, is niet zo een zware game want mn oude laptop kan het zelf aan :)

dus wat ik vraag is , is deze pc deftig en krachtig gnoeg voor de dingen die ik ermee doe?

andere suggesties zijn welkom, liefst met een Max. prijs van 900 euro(excl.scherm) :) hier zijn de verzendkosten gratis dus is ook handig meegenomen :D

HP Pavilion Elite HPE 110 Azerty PC - Computerstore.be

en als scherm zou ik dit scherm nemen(heb hier al ergens gelezen dat dit een goed merk is :) en de prijs valt ook goed mee.

Iiyama Pro Lite E2210hdsd B1 :: Azerty

Grtz :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het scherm is in orde. Persoonlijk zou ik die HDMI kabel niet kopen, in de Action heb je ze al voor 3 euro en ze zijn gold-plated. Ik gebruik er nu een stuk of 4 gedurende een jaar ofzo en nooit echte problemen mee gehad. Er is zeker een betere keuze wat betreft de PC, daar kijk ik staks even naar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok :) alvast bedankt voor het antwoord rond het scherm en de kabel :D

Suggesties voor de pc zijn altijd welkom :D omdat ik waarschijnlijk eerst mn pc zal kopen eind augustus zou ik maar later mn scherm aanschaffen, ik heb hier thuis nog een oudere monitor staan met DVI aansluiting, zou dat dan evt. kunnen werken op mn pc tot dat ik dan mn nieuw scherm heb ? :D

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmmm dat is wat kort door de bocht. Er is wel degelijk verschil in HDMI kabel.

Welke lengte moet je overbruggen en wat voor kabels/apparaten liggen er in de buurt. Heb je ook veel verkeer in een 50m omtrek van waar de kabel komt te liggen? Woon je in een stad of ergens op het platteland?

Wij op PCH verkiezen costum systemen aangezien zij voor veel minder geld beter gericht zijn op de noden van de koper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, de eerste pc die had voorgesteld is niet meer leverbaar bij die site, dus heb ik nog even een samenstelling gmaakt op azerty. heb hier wel nog geen grafische kaart bij, heb een tijdje gzocht, maar er zijn teveel soorten :tongue:

dus kan iemand mij een videokaart aanbevelen? liefst 1gb :)

Nieuwe samenstelling

Max. prijs is dus 900 euro (excl. verzendkosten)

heb ook nog een aantal vraagjes,

- moet hier nog een koeling bij ? voor de pc ? en een koeling voor de processor?:)

- als ik deze pc bestel, kan ik hiermee dan op draadloos internet? of moet ik daar ook nog iets voor bijbetalen?

- weet iemand een goede site waar je een deftige muis en toetsenbord kan kopen? met kabel, want dit moet ook nog in die 900 euro :) en op azerty zijn de toestenborden redelijk duur :)

grtz

aangepast door Distance_Killer
Foute link geplakt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Woops vergeten.

Als je een winkelmandje van azerty wil linken gaat dat niet door enkel de URL te kopieren. Je moet een link kopieren, die staat rechtsboven aan in het winkelmandje. Daar rechts op klikken en de koppelingslocatie kopieren. Die moet je hier dan plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.