Ga naar inhoud

Pc kopen, advies graag :)


Aanbevolen berichten

heb zonet toch nog even gzocht nr een grafische kaart, heb deze gvonden.(Grafische kaart) is dit een deftige grafische kaart voor deze prijs?(ondersteunt deze kaart HD? want ik zie alleen DVI staan?

en kan ik later (binnen een jaar fzo) een duurdere kaart erin steken?

is een processorkoeling noodzakelijk? of is dat alleen nodig als je zou overclocken(doe ik voorlopig niet )

en moet ik een wireless kaart nog aanschaffen? of is dat ingbouwd?

grtz :D

aangepast door Distance_Killer
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Enkele aandachtspuntjes :

De processor is niet compatibel met het moederbord, een uitstekend bordje voor de i7 860 is de Asus P7P55D-E.

Persoonlijk heb ik het niet zo voor de Azerty toetsenborden, je zou beter een echt merk nemen. Eentje van Logitech of Microsoft bijvoorbeeld. Een standaard Belgisch plankje.

Ik zie ook geen grafische kaart, die zal je dus wel nodig hebben. Hoeveel wil je hieraan nog besteden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, =1&product[203115]=1&product[245830]=1&product[58761]=1&product[225309]=1&product[80156]=1&product[259627]=1&product[259717]=1&product[7517]=1&product[235982]=1&product[226358]=1"]nieuwe samenstelling

heb hier ook een grafische kaart bijgstoken, maar zit nu wel aan mn maximumbedrag. of is het mss beter om een goedkopere processor te nemen?

en dan een iets duurdere grafische kaart.

en is een processorkoeling nodig of niet?

aangepast door Distance_Killer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik weer reageer op mijn eigen post maar heb de samenstelling even compleet veranderd. het werd me iets te duur anders.

dit is de =1&product[226356]=1&product[257996]=1&product[235982]=1&product[7517]=1&product[259627]=1&product[80156]=1&product[225309]=1&product[58761]=1&product[203115]=1&product[253352]=1&product[260510]=1&product[233246]=1"]nieuwe samenstelling

heb er een processor koeler bijgstoken, weet niet of het een goede is.

heb ook een andere kast genomen.

is die wifi usb deftig voor draadloos internet? of beter een kaart? (heb van hetzelfde merk ook een router)

grtz xD

aangepast door Distance_Killer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die samenstelling is niet slecht maar ik heb ze op enkele puntjes verbeterd: verbeterde samenstelling.

- Moederbord: Het moederbord dat jij koos had een H55 chipset en die is bedoeld voor alle i3 5xx en i5 6xx processoren. Ik heb een Moederbord gepakt van dezelfde prijsklasse maar met het P55 chipset.

- Processor: De i5 760 kost evenveel als de i5 750 en is sneller.

- Koeling: In deze behuizing past zeker een mugen, maar om ingeveer dezelfde prijs te behouden zoals die van u heb ik voor een coolermaster gekozen. Als je 20 euro extra wil uitgeven kun je er nog steeds een scythe mugen 2 rev. B in steken, die is nog een pak beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, alvast bedankt :)=1&product[219321]=1&product[232913]=1&product[253352]=1&product[203115]=1&product[58761]=1&product[225309]=1&product[80156]=1&product[259627]=1&product[7517]=1&product[235982]=1&product[233246]=1&product[260510]=1"]samenstelling met wifi

maar ik heb er nu ook een wifi usb bijgstoken, en de behuizing, veranderd.

de wifi usb heb ik gkozen omdat het gemakkelijk verplaatsbaar is en omdat mn router hetzelfde merk is.

en de behuizing is 10 euro goedkoper, maar is ze even goed of niet ? anders neem ik terug de oude behuizing

Nieuwe behuizing of oude behuizing

Link naar reactie
Delen op andere sites

na een tijdje zoeken tussen behuizingen heb ik een paar exemplaren gevonden waar ik nog tussen twijfel.

1) AeroCool PGS Value Series Vx-e Pro

2) AeroCool PGS Value Series VX-9 PRO LE

3) AeroCool PGS Value Series Vx-e Pro LE

ik snap het verschil niet goed tussen nr. 2 en 3 ze hebben dezelfde prijs en zien er hetzelfde uit. kan iemand mij 1 van deze kasten aanraden? of een andere behuizing van Max. 75 euro.

Behuizing Nr. 1 is het goedkoopst, maar wat zit daar dan minder op dan op de andere 2

is de wireless usb die ik in m'n samenstelling goed voor draadloos internet? :)

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :) grtz.xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.