Ga naar inhoud

Pc kopen, advies graag :)


Aanbevolen berichten

Club 3D HD5770 zou ik toch minimaal nemen hoor wat Superjona voorstelt want uw tweede kaart is weliswaar ook 1 Gb maar slechts 775 mhz clock snelheid.

Daarbij moet je ook vooruit denken.

Je kan niet zomaar van moederbord veranderen want dan kan het zijn dat de geheugen niet juist is.

Het is niet zo dat Superjona of Duidelijk zomaar geheugen kies want ze zullen wel naar de OVL kijken.

Je kan beter nog wat wachten en 50 euro bijsparen en advies van onze hardware expert volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ok, maar ik heb m'n moederbord niet veranderd hé ;) En het is toch nog mogelijk om later gewoon een duurdere grafische kaart aan te kopen en die in m'n pc te steken? of niet? :)

Hierbij zet ik nog even =1&product[301852]=1&product[219321]=1&product[232913]=1&product[203115]=1&product[58761]=1&product[225309]=1&product[80156]=1&product[259627]=1&product[7517]=1&product[235982]=1&product[257039]=1&product[58309]=1"]de samenstelling.

grtz xD

Edit: Zal m'n voeding van 500W genoeg zijn? of moet het meer Watt zijn? :)

aangepast door Distance_Killer
Link naar reactie
Delen op andere sites

De voeding is voldoende. Echter, als je meer GPGPU applicaties doet, (Folding@Home, converteren) kan je best een Nvidia kaartje pakken. Binnenkort komt de GTS 450 uit, die zal een prima zijn. Later is het mogelijk om een nieuwe grafische kaart in te steken, maar ik zou toch echt minimum nu een GTS 450/5770 nemen. Tenzij je niet massaal gaat upgraden of overklokken is 500 watt prima, ik raad wel een 600 aan als je een 5770/GTS 450 neemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, als je ook hebt gekozen voor de windows install is het een kwestie van stekker in de pc, knopje duwen ;-)

Als je alleen voor de assemblage hebt gekozen moet je eerst naar het BIOS gaan (meestal op delete drukken, kijk in de handleiding) de boot volgorde veranderen, pc heropstarten en windows dvd erin. Dit kan je allemaal uitgebreid bekijken in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.