Ga naar inhoud

Draadloze antenne


Sofie_Snoopy

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Ok kijk ik heb dit zelfde probleem voorgehad misschien kan je mijn topic eens overlopen en hetzelfde doen als ik .

Je moet maar eens alles doorlopen maar bij mij is het nu opgelost men verbinding blijft en ik krijg de melding niet meer.

Je moet het zelf maar eens weten en bekijken en moest je nog een vraag hebben kan je me altijd wel is mailen of reageren hoe ik ... gedaan had .

Ik weet hoe lastig het is die melding dus ik wil er je zeker ook vanaf helpen.

hier is de link naar topic van mij die neem je maar is door.

http://www.pc-helpforum.be/f168/draadloos-internet-elke-keer-verbroken-bij-28902/

MVG Stoffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok kijk ik heb dit zelfde probleem voorgehad misschien kan je mijn topic eens overlopen en hetzelfde doen als ik .

Je moet maar eens alles doorlopen maar bij mij is het nu opgelost men verbinding blijft en ik krijg de melding niet meer.

Je moet het zelf maar eens weten en bekijken en moest je nog een vraag hebben kan je me altijd wel is mailen of reageren hoe ik ... gedaan had .

Ik weet hoe lastig het is die melding dus ik wil er je zeker ook vanaf helpen.

hier is de link naar topic van mij die neem je maar is door.

http://www.pc-helpforum.be/f168/draadloos-internet-elke-keer-verbroken-bij-28902/

MVG Stoffel

Ik heb je topic gelezen en het is inderdaad heel herkenbaar. Uiteindelijk heb je het dus opgelost door een snelkoppeling te verwijderen? Kan je misschien even zegge hoe je dat percies gedaan hebt? Vooral welke snelkoppeling :s

Alvast bedankt voor me in te lichten over je topic ;)

Groetjes, Sofie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok effe proberen uit te leggen hoe ik het opgelost heb kan nu wel zijn da het bij u ergens anders staat he.

Moest je het ni vinden laat je maar iets weten

Wat ze mij aanraden een persoon hier op forum was optie 1:

Ga naar C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\opstarten

Daar ziet je de acer programma wat je wel zal kennen

Het is mogelijk een verborgen bestand

Klik op de bestand en dan met de rechtermuisknop op eigenschappen,

Verander het Normaal venster in minimaliseren venster

Start de computer op.

Indien dit nog niet opgelost is doen we het op een andere manier hoe ik het heb gedaan.

Manier 2:

Ga terug naar C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\opstarten

En verwijder gewoon het bestand van acer wat je normaal staan hebt en dan zou het opgelost zijn .

Hoe ik het gedaan heb is manier 2 manier 1 helpte niet bij mij je laat maar iets weten .

MVG

Stoffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.