Ga naar inhoud

pc met windows XP crasht continu bij opstarten


Wimmos

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja het is de bedoeling dat je bij installatie van XP na F8 te hebben geklikt op formateren te kiezen.

Zodat je met een proper lei weer aan uw pc kan werken.

Wel eerst zorgen dat uw data veilig is.

Niet vergeten mijn documenten en Favorieten en eventueel email-backup.

Ok ik ben klaar met backups! Dus wat nu, windows xp installatie cd erin en dan F8 en dan formatteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik alles herformatteer moet ik ook alle hardware weer installeren zeker? Is op zich een beetje jammer omdat ik binnen het jaar toch een nieuwe pc ging kopen, beetje zonde van het werk dan.. zou het niet kunnen werken als ik probeer te repairen met de installatie cd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je zal alle driver moeten installeren die windows XP niet heeft geinstalleerd.

Normaal gezien hebt je een cd met driver van de moederbord ontvangen maar je kan tegenwoordig alles van internet downloaden.

En zou het kunnen werken als ik gewoon repair aanduid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het proberen mits je niet op formateren had geklikt maar ik verwacht niet veel van.

Ik ben voorstaander van volledig formateren en opnieuw installeren en zo ben je zeker dat alles virussen weg zijn.

Minimaal hebt je netwerkkaart driver nodig zodat je tenminste op internet kan.

Welke netwerkkaart hebt je?

Is het een merkcomputer dan het type opgeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het proberen mits je niet op formateren had geklikt maar ik verwacht niet veel van.

Ik ben voorstaander van volledig formateren en opnieuw installeren en zo ben je zeker dat alles virussen weg zijn.

Minimaal hebt je netwerkkaart driver nodig zodat je tenminste op internet kan.

Welke netwerkkaart hebt je?

Is het een merkcomputer dan het type opgeven.

Het is een computer die ik had laten samenstellen 7 jaar geleden. Ik heb even gezocht hoe ik de netwerkkaart kan vinden, maar via Everest bvb kan ik dit momenteel niet doen, kan ik dit op een andere manier nagaan?

Alvast bedankt, ongelofelijk hoe snel jullie altijd antwoorden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.