Ga naar inhoud

Hoe op laptop bestanden van desktop pc kunnen zien + afprinten??


Sempike

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hoe zijn de instellingen van je router? Heb eens een DI serie opgezocht (di-524) maar de andere zullen wel een soortgelijk interface hebben.

Via firefox/explorer ga je naar de web-interface van de router.

Ga naar de tab advanced.

- staat de virtual server op auto? zou moeten zijn

Ga naar filter. duid MAC-filters bovenaan aan

- Zijn de mac filters disabled/allowed/denied?

Vink bovenaan domain filter aan. Is deze "disabled?

groeten, bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

had deze instelling verkeerd begrepen, dit is om van buitenaf verbindein met je computer te kunnen maken, dus "disable"!

als ik disable neem, en apply wil nemen, komt er weer op dat de poort of het ip adres niet leeg mag zijn

Op uw router --> home --> dhcp ->> dhcp server enabled? range groot genoeg? aantal toegestane connecties voldoende?

idd enabled, range groot genoeg.. tussen begin en einde van ip adres bedoel je?: ja dan, verschil ertussen is 100, en aantal toegestane connecties... wat bedoel je daarmee? lease time = 1 week

Heb je al eens geprobeerd om met de wizard je pc opnieuw in je thuisnetwerk te krijgen?

dit is toch op de vaste pc he... neem ik dan gewoon, mijn netwerk, een thuis of bedrijfsnetwerk maken, en het ding zen ding laten doen?

grtz en merci

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien ligt het wel simpeler...

even verhaaltje, bij mijn vriendin thuis hebben ze ook zo'n netwerk en zij kan met haar laptop ook afprinten op de vaste pc als die aan staat, nu was ik gisteren daar, en op de laptop zag ik bij netwerk ook geen home pc staan...

dan moet je toch ergens anders kunnen zien waar die pc staat, of hoe kan dit dan fzo, ... hmmm raar he ....

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.