Ga naar inhoud

Hoe op laptop bestanden van desktop pc kunnen zien + afprinten??


Sempike

Aanbevolen berichten

als je advanced, application opent, hoe staat die dan? disabled? dan is dat goed

lease time wil zeggen dat de dhcp-server maw uwe router na een wwek een nieuw ip adres aan uw pc geeft. Dat wordt gedaan om eventuele hack-pogingen tegen te gaan.

inderdaad de wizard zijn werk laten doen en juist antwoorden natuurlijk.

ivm je vriendin, toch vreemd, ik heb hier 2 pc en 1 laptop (allen xp en bedraad netwerk) en een printerserver en ik zie alles op iedere computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

als ik nu bij instelling van de router, onder de tab 'home', bij het knopje 'lan', een bij domain name mijn werkgroep naam typ ...

edit: hmm pessies toch ni...ik zie nog altij nix op de laptop,

kwil even vermelden: bij mijn vriendin op de laptop zie ik bij netwerk: laptop en vaste pc (geen router) , bij mij op de laptop zie ik de laptop en de router, (niet de vaste pc) ....

mss dat dit nuttig is ofzo, geen idee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

okay probeer het volgende eens en mail mij de resultaten:

via help en ondersteuning, netwerken en het web , netwerk- of webproblemen oplossen, netwerkconfig diagnostiseren....

opties instellen, alles aanvinken,

systeem scannen. als je de resultaten hebt, alles uitklappen (alle hokjes met een kruisje dubbelklikken tot je geen enkel kruisje meer staan hebt, opslaan als html.

zal eens kijken naar de instelling, misschien vind ik zo de fout wel..;

gelieve dit ook voor je laptop te doen ( weet niet hoe dat bij vista in elkaar steekt maar de weg zal ongeveer dezelfde zijn...)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.