Ga naar inhoud

DRINGEND Nieuwe laptop


Sandra004

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik moet een nieuwe laptop aankopen

Nu heb ik wat hulp nodig bij mijn keuze

Wat is een goed merk?

Ik was zelf aan het kijken tussen dell en sony omdat ze ook mooie laptops hebben

en het lijken mij ook goede. (ik hou erg van witte kleuren, of een roos/paars achtige)

En is er veel verschil tussen de I3 of I5 processors?

Waar moet ik nog op letten

en wat stellen jullie mij voor?

Budget tot ongeveer 1000€

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk zou ik voor een Dell gaan daar die naast goede kwaliteit ook een zeer goede service na verkoop bieden.

Hier een goed systeempje dat in tal van kleuren te verkrijgen is.

Ja maar weet je wat bij dell is daar zit standaart maar 1 jaar garantie op, voor meer garantie betaal je al snel 200-300€ meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wettelijk gezien heb je recht op 2 jaar garantie.

Verder zou ik persoonlijk geen/nooit Mac kopen, waarom : het werkt niet goed, je kan er (nagenoeg) niet op gamen, en is veel te duur voor z'n inhoud. Beetje persoonlijke mening, maar nagenoeg 85 à 90 procent van de spellen heeft een onderdeel uit Windows nodig (DirectX) om het spel te kunnen afpelen. Dat zal natuurlijk niet werken. Een laptop van 6-700 euro heeft ongeveer dezelfde prestaties als een Mac van 1000 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even Mac vs PC:

Mac: Doet alles voor u... bezie het als een driewieler

PC: Nog redelijk simpel en je kan het wat aanpassen aan je noden ... bezie het als een fiets met 2 wielen

(Linux: een Moto met 100pk .. moeilijk/onmogelijk voor een beginner maar enorm goed als je er mee overweg kunt)

Ik heb wel nog een vraag: Waarvoor moet de laptop dienen? Ga je er zware rendering mee doen, of gewoon office/internet? (of andere dingen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.