Ga naar inhoud

geen geluid bij youtube


bert2010

Aanbevolen berichten

Logjes zien er goed uit. Nog even een extraatje :

Download ComboFix van één van deze locaties:

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

1. Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen:

Klik hier

Als het je niet lukt om ze uit te schakelen, ga dan gewoon door naar de volgende stap.

2. Dubbelklik op ComboFix.exe en volg de meldingen op het scherm.

3. ComboFix zal controleren of dat de Microsoft Windows Recovery Console reeds is geïnstalleerd.

**Let op: Als de Microsoft Windows Recovery Console al is geïnstalleerd, dan krijg je de volgende schermen niet te zien en zal ComboFix automatisch verder gaan met het scannen naar malware.

4. Volg de meldingen op het scherm om ComboFix de Microsoft Windows Recovery Console te laten downloaden en installeren.

cf-rc-auto.jpg

Je krijgt de volgende melding te zien wanneer ComboFix de Microsoft Windows Recovery Console succesvol heeft geïnstalleerd:

rc-auto-done.jpg

Klik op Ja om verder te gaan met het scannen naar malware.

5. Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Virusscanner AVG (versie 9) functie resident shield inactief gezet.

Vervolgens de combofix.exe op mijn bureaublad gestart, tijdens deze actie krijg ik een foutboodschap (zie attachement) dat combofix niet in combinatie met AVG kan werken.

Alle Virusscanner AVG (versie 9) functies uitgeschakeld, en nogmaals geprobeerd combofix te runnen. Weer dezelfde foutboodschap

AVG verwijderen dan maar. Tijdens de uninstall van AVG krijg ik volgende foutboodschap:

Lokale computer: installatie mislukt

Installatie:

Fout: Actie is mislukt voor registersleutel HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows: registersleutel maken….

Toegang geweigerd.

Weer de registersleutels waar ik blijkbaar niet genoeg rechten toe heb om deze aan te passen terwijl ik toch als administrator ben aangelogd (zie ook deze problemen vermeld in dit forum onderwerp eerder).

[ATTACH]8305[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de uninstall van AVG en daarna ook nog eens geprobeerd via configuratiescherm\software.

Na heropstarten van mijn PC werkt het geluid terug bij youtube video's (om zeker te zijn nog eens gechecked bij diegenen die het voorheen niet deden en alles was ok).

AVG is dus niet verwijderd en ik heb de indruk dat het geluid terug ok was na verwijderen van volgende files op 30/12:

O4 - Global Startup: Reality Fusion GameCam SE.lnk = ?

O20 - Winlogon Notify: avgrsstarter - avgrsstx.dll (file missing)

Nadien heb ik ook nog mbam-setup.exe gelopen en hijack.

Om te checken eens eens regedit gedaan om te kijken of er nu wel files stonden en wat blijkt er staan een hele hoop files (vroeger stonden hier geen files weergegeven, zie mail en attachement 2010 9 7)

, zie printscreen van huidige map bijgevoegd

\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Win dows NT\CurrentVersion\Drivers32

[ATTACH]8326[/ATTACH]

Het probleem waarom ik deze topic gestart ben is opgelost, maar gek blijft natuurlijk wel dat ik niet volledige toegang blijk te hebben op mijn pc om programma's te verwijderen.

Alvast heel bedankt voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.