Ga naar inhoud

geen geluid bij youtube


bert2010

Aanbevolen berichten

hoi,

net gedaan met alles te proberen wat hierboven beschreven is. Echter zonder positief resultaat.

Mijn acties waren:

1) Controleren of ik als admin aangelogd was (ok) alle machtigingen in de registry (ok gezet)

2) installatie van de codec "K-Lite_Codec_Pack_630_Full" => terug dezelfde foutboodschappen als in het word document staan beschreven.

3) codec tweak tool gerund => geen problemen te fixen

4) rechtermuisknop op het youtube window en daar de instellingen gecontroleerd, alle toegang tot gegevensopslag toegestaan op de pc

5) audio playback and recording devices staan op standaard (C-media wave device) => lijkt me ok, ook geen foutboodschap hier

6) herstelpunt gekozen net nadat de malware opgeruimd was en nog steeds geen geluid bij de youtube filmpjes

Het lijkt me een hardnekkig probleem en het lijkt of iets niet volledig in orde is met de privileges alhoewel ik als admin aangelogd ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.