Ga naar inhoud

partities kwijt


datissem

Aanbevolen berichten

Even een woordje uitleg, per vergissing en per ongeluk niet oplettend geweest, maar toch ja geantwoord op de format knop. Na een seconde de vergissing hersteld, maar te laat, ik krijg de partitie d: niet meer open want hij vraagt telkens "de schijf in station d: is niet geformatteerd wilt u de schijf nu formatteren". Alhoewel ik weet dat het formatteren nog niet gestart was geeft hij het station d: als niet geformatteerd aan. Wat nu, ik ben nu op dit moment bezig met Easus partition master maar of dit veel gaat helpen weet ik niet. Ik heb wel een aantal programmas die bestanden kunnen terughalen maar ik opteer voor een simpelere way. Graag Hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien zie je de bestanden als naam en moet je dat veranderen in naam.doc als voorbeeld.

Het zit niet zo simpel in mekaar, de extenties zijn allemaal leesbaar, geen probleem, maar de bestanden zijn met office in het verleden geschreven dus word, exel enz..maar ik ben dan later overgestapt naar openoffice en toen waren die perfekt te openen. Ik denk nu dat ik MSoffice terug moet voor den dag halen en dan zien we wel. Bedankt nog voor het advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.