Ga naar inhoud

Problemen na update McAfee Security 2010 in web browser van Windows 7.


kalalumba

Aanbevolen berichten

Half vorige week heeft mijn zus een update gehad voor de versie 2010 McAfee Security.

Nu heeft hij een volledige nieuwe interface gehad naar versie 2011, maar heeft nu problemen met haar internet explorer 8. Deze cracht nu geregeld en krijgt dan een melding dat internet explorer niet meer reageert . Voordien nooit problemen gehad met explorer 8. Wat zou hier aan de hand kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk om deze brol eraf te gooien en gewoon een gratis virusscanner van Avast te installeren en firewall van Windows gewoon te gebruiken zoals op haar andere laptop. Vroeger zelf ook eens een keertje een probleem gehad na een update van McAfee en het draaide vierkant, en na het verwijderen was alles weer oké. Mijn zus heeft geluk gehad dat deze McAfee Security 2010 gratis is voor 1,5 jaar, De tijd om McAfee het probleem uit te leggen vindt ik op de eerste plaats al zinloos omdat zij meestal het probleem ook niet weten en alles doorschuiven naar de gewone gebruiker. Een herstelpunt terug naar het verleden zal de zaak niet veel verhelpen zeker, tot er weer een update is en weer de zelfde troep te hebben. Als je eerst nog het een en andere moet gaan uitschakelen, waar zijn we dan mee bezig. Als ze een product op de markt brengen dat op zich al enorm veel geld kost bij verlenging moeten ze maar zien dat het goed draait. Wat ben ik blij met mijn iMac, kan je dit geloven!!

aangepast door kalalumba
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.