Ga naar inhoud

Externe harde schijf gooit alles door elkaar ;)


assepoes10tje

Aanbevolen berichten

Goh lol wat een titel ;). Uitleg is ook niet zo simpel. Hopelijk de oplossing wel :D. Ik sluit dus regelmatig mijn externe harde schijf (medion of freecom heb ze alletwee) aan op mijn dvdspeler zodat ik films en serietjes kan zien. Dat werkt allemaal perfect. Het enige lastig is dat de volgorde van de films en series vaak door elkaar gegooid wordt. Hij onthoud wat ik als laatste op de schijf gezet heb en niet de alfabetische volgorde (zelfs al staat alles op de pc in alfabetische volgorde). Met als gevolg dat ik dus regelmatig aflevering 1, 2,5,3,4 zit te zien :s alles door elkaar. De enige manier waarop ik dit kan vermijden is door handmatig een voor een alle files in goede volgorde op de schijf te zetten. Maar aangezien ik nu met twee schijven werk van 1.5 tb is dat nogal een monikkenwerk. Mijn vraag is dus of er een mogelijkheid dat hij toch alfabetisch kan lezen op de schijf?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat was maar een voorbeeldje ;) naam is inderdaad met nullen voor of andere dingen waardoor ze normaal gezien alfabetisch staan. Zei het ook op de pc zie ik wel alles in goede volgorde ;) het is alleen via de dvdspeler dat ik het niet kan aanpassen. Misschien wel nog van belang, schijf is Fat32 systeem aangezien het NTFS niet kan lezen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh heb 2 externe schijven ;) en hebben alle 2 hetzelfde :D 2 medions (1.5tb en een van 320gb) euh heb ook nog een freecom van 1.5 maar die heb ik nog maar sinds gisteren en is nog niet echt in gebruik dus weet niet of die het ook doet of niet ;)

---------- Post toegevoegd om 19:05 ---------- Vorige post was om 18:58 ----------

ok net even gechekt ;) freecom heeft het zelfde probleem onthoud de tijdsvolgorde niet de alfabetische volgorde, begin te vermoeden dat het met het fat32 systeem te maken heeft maar kan dat niet veranderen of ze werken niet meer op de dvdspeler

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.