Ga naar inhoud

Externe harde schijf gooit alles door elkaar ;)


assepoes10tje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat wil ook zeggen dat je bij elke nieuwe film alles 2 maal zou moeten kopieren.

Alles van de externe naar de vaste schijf en dan alles weer terug maar met de nieuwe film op de juiste plaats ingevoegd.

Daar kruipt inderdaad heel wat tijd in, en ik weet ook niet of er een tool voor bestaat om dit te automatiseren.

Met een simpel batch bestand kan je echter al veel doen. De uitvoeringstijd van het kopieren zal misschien niet zo drastisch verminderen maar het werk en de tijd die je er mee bezig bent wel.

Welke extensie hebben je filmbestanden?

Staan de bestanden op de root van de externe schijf of zijn ze ondergebracht in mappen (voor de series bvb)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De extentsie van de filmbestanden zijn allemaal avi (enige dat ie afspeelt) en zijn inderdaad wel ondergebracht onder hun serie naam en dan daarbinnen onder het desbetreffende seizoen.

;) ik zou je eeuwig dankbaar zijn al gaat er maar iets van de sorteertijd af en het werk ;) merk na een tijdje dat ik slordig wordt met alle gevolgen van dien he :D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei hahaha zal ik toch nog wat mappen moeten aanpassen maar om voorbeeldje te geven ;) algemene map : Heroes . Submappen noem ik altijd hetzelfde: seas01 seas02... films (als er extra films zijn) of specials (als het echte specials zijn)

hoop dat je hier iets aan hebt :D en zal dus inderdaad wat mappen als Battlestar_Galactica, The_Mentalist gaan veranderen ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wat in elkaar gestoken.

Sla het bijgevoegd bestand op en open het.

De commentaar en richtlijnen staan onder de stippelijn.

Ik heb het uitgetest en het werkt. De kopieertijd kan je niet inkorten maar de eigen inbreng is minimaal nadat je het basisbestand eenmaal hebt opgemaakt.

Als je nog vragen hebt, zie ik het wel.

suc6 ermee.

filmcopie.txt

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.