Ga naar inhoud

Windows Mail


Clubboy

Aanbevolen berichten

Hallo, sinds gisteren kan ik mijn mailbox nog openen, maar ik kan geen berichten ontvangen.

Krijg steeds een scherm "Windows-beveiliging"

Aanmelden bij in.telenet.be

Controleer of de gebruikersnaam en het wachtwoord correct zijn voor de e-mailserver.

Als ik de gebruikersnaam en wachtwoord invul, kom ik steeds terug op "Windows-beveiliging".

Als ik dit annuleer krijg ik een scherm " Windows Mail"

Er zijn fouten opgetreden bij het verwerken van de taakverzoeken. Raadpleeg de onderstaande lijst met fouten voor meer details.

Fouten:

Account: 'in.telenet.be', Server: 'in.telenet.be', Protocol: POP3, Reactie van server:

'-ERR Not allowed', Poort: 110, Beveiliging (SSL): NEE, Serverfout: 0x800CC90, Foutnummer: 0x800CC92

Kan mij hier aub. iemand bij helpen dit vervelend probleem op te lossen?

Alvast thx.

mvg, clubboy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dan doen we dit eerst:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clubboy,

hier vind je de correcte instellingen op de site van Telenet terug.

Overloop alles eens van A tot Z, STAP VOOR STAP...

Let er ook op dat je best bij e-mailgebruikersnaam de code invult ipv de naam, zie 7e scherm op bovenvermelde link.

Deze code vind je terug bij de gegevens die de installateur neergeschreven heeft bij de installatie.

Heb ooit ook ettelijke uren in de knoop gelegen, bij mij stond er out.telenet.be ipv uit.telenet.be.

Probeer eens of je aan je mail kan via Telenet-webmail ( Telenet Webmail ) met dezelfde logingegevens?...

Succes !

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan doen we dit eerst:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis

Het programma is geïnstalleerd, maar krijg steeds een blad waar ik niks van snap.

---------- Post toegevoegd om 07:41 ---------- Vorige post was om 07:40 ----------

Hallo Clubboy,

hier vind je de correcte instellingen op de site van Telenet terug.

Overloop alles eens van A tot Z, STAP VOOR STAP...

Let er ook op dat je best bij e-mailgebruikersnaam de code invult ipv de naam, zie 7e scherm op bovenvermelde link.

Deze code vind je terug bij de gegevens die de installateur neergeschreven heeft bij de installatie.

Heb ooit ook ettelijke uren in de knoop gelegen, bij mij stond er out.telenet.be ipv uit.telenet.be.

Probeer eens of je aan je mail kan via Telenet-webmail ( Telenet Webmail ) met dezelfde logingegevens?...

Succes !

Alles geprobeerd, geen succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis

HiJackThis.exe is nergens te vinden. Ook niet als ik de pc het bestand laat opzoeken.

Ik zal eens HiJackThis opnieuw installeren.

---------- Post toegevoegd om 09:43 ---------- Vorige post was om 09:36 ----------

Alles blijft hetzelfde.

Kan je met die info iets doen?

2uj437b.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.