Ga naar inhoud

PC voor videobewerken


VDT

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De PC is idd besteld, zit intussen al die tijd te wachten totdat de Fractal Design Define R3 - Midtowermodel - ATX - geen voeding - zwart - USB/Audio/E-SATA kast, weer leverbaar wordt, hij blijft nl op meer dan 10 dagen levertijd staan :cool:. Weet iemand een vergelijkbaar alternatief voor deze behuizing. Er zijn zoveel merken/typen!!??

Azerty kwam op mijn vraag wel met een alternatief maar die is natuurlijk weer 30 euro duurder Antec Performance One P183 M :: Azerty (is trouwens ook een big-tower en is 10 cm hoger).

Het alternatief van Azerty heeft wel een oververhittingsbeveiliging voor de cpu en de mogelijkheid om naast de twee ventilatoren die er al in zitten nog 3 extra in te bouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Antec is een prima case hoor; niets mis mee.

Maar, er is een alternatief, de grotere broer van de R3. De Fractal XL! Helaas kan Azerty deze nog niet leveren. Ik zal even een mailtje sturen.

---------- Post toegevoegd om 20:34 ---------- Vorige post was om 20:32 ----------

Volgend mailtje net verstuurd naar Azerty :

Beste, 

Kunnen jullie de Fractal Design XL leveren ? 

Met vriendelijke groeten, 

...

Van zodra ik antwoord hoor post ik het op het forum!

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er ook niet verkeerd uit, deze mist alleen de esata aansluiting. Extra voordeel van de Coolmaster CM690 (die goed uit de reviews komt, die ik heb gelezen tenminste) is, dat ie uit voorraad leverbaar is, (nog).

Dus, als niemand "ernstige bezwaren" heeft ;-), denk ik dat ik maar eens een mailtje naar Azerty ga sturen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@superjona: het merk op zich maakt mij niet zoveel uit. Denk dat de case goed moet zijn (voor zover een case echt slecht kan zijn??).

En als jij en SigSauer nu allebei zeggen dat de Coolmaster ook goed is, en hij (iets) goedkoper is, en uit voorraad leverbaar en volgens de reviews ook goed en stil is, dan denk ik niet dat de Fractal zoveel meer kan toevoegen, toch?

Dus dan ga ik idd een mailtje naar Azerty sturen dat ze de configuratie mogen aanpassen en ze de pc deze week nog mogen gaan leveren, hoop ik toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.