Ga naar inhoud

Help


Aanbevolen berichten

ik zit met een probleempje als ik dat programmatje probeer te gebruiken wat u mij als laatste gestuurd heeft geeft avg telkens virus meldingen en loopt de browser vast. kunt u me hierbij helpen.

ik heb zelf niet kunnen vinden wat ik hier tegen moet doen. ook weet ik niet hoe en of het slim is om me AVG uit te zetten

het is gelukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

--------------------------------------------------------------------------------

KASPERSKY ONLINE SCANNER 7.0: scan report

Friday, October 1, 2010

Operating system: Microsoft (build 7600)

Kaspersky Online Scanner version: 7.0.26.13

Last database update: Wednesday, September 29, 2010 18:57:47

Records in database: 4257860

--------------------------------------------------------------------------------

Scan settings:

scan using the following database: extended

Scan archives: yes

Scan e-mail databases: yes

Scan area - My Computer:

C:\

D:\

E:\

F:\

G:\

Scan statistics:

Objects scanned: 339436

Threats found: 9

Infected objects found: 16

Suspicious objects found: 0

Scan duration: 20:07:50

File name / Threat / Threats count

C:\Users\Jasper\AppData\Local\Temp\Qzh.exe/C:\Users\Jasper\AppData\Local\Temp\Qzh.exe Infected: Packed.Win32.Katusha.o 1

C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis\backups\backup-20100928-211851-991-updxsr32.exe Infected: Trojan-PSW.Win32.LdPinch.aqbg 1

C:\Users\Jasper\AppData\Local\Temp\IXP000.TMP\ppi.exe Infected: Trojan.Win32.Jorik.Tibs.cy 1

C:\Users\Jasper\AppData\Local\Temp\Qzf.exe Infected: Packed.Win32.Katusha.o 1

C:\Users\Jasper\AppData\Local\Temp\Qzg.exe Infected: Trojan-Downloader.Win32.FraudLoad.xnvp 1

C:\Users\Jasper\AppData\Local\Temp\Qzh.exe Infected: Packed.Win32.Katusha.o 1

C:\Users\Jasper\AppData\Local\Temp\twqh.exe Infected: Trojan.Win32.FakeAV.hlv 1

C:\Users\Jasper\AppData\Local\Temp\~TM9C93.tmp Infected: Trojan-PSW.Win32.LdPinch.aqbg 1

C:\Users\Jasper\AppData\LocalLow\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\46\78ae856e-75f8f661 Infected: Exploit.Java.Agent.n 1

C:\Users\Jasper\AppData\Roaming\hotfix.exe Infected: Trojan.Win32.FakeAV.hlv 1

C:\Users\Jasper\Desktop\instaleer spullen\5-tools-om-uw-pc-te-optimaliseren-PUTTPUTT[1]\Sysinternals Suite\psexec.exe Infected: not-a-virus:RemoteAdmin.Win32.PsExec.b 1

C:\Users\Jasper\Desktop\instaleer spullen\5-tools-om-uw-pc-te-optimaliseren-PUTTPUTT[1]\Sysinternals Suite\SysinternalsSuite.zip Infected: not-a-virus:RemoteAdmin.Win32.PsExec.b 1

C:\Users\Jasper\Desktop\jasper\usb\Sysinternals Suite\psexec.exe Infected: not-a-virus:RemoteAdmin.Win32.PsExec.b 1

C:\Users\Jasper\Desktop\jasper\usb\Sysinternals Suite\SysinternalsSuite.zip Infected: not-a-virus:RemoteAdmin.Win32.PsExec.b 1

C:\Users\Jasper\Downloads\GrabIt Downloads\Android - Anniversary - Post 200 - 1000 Apps Games\Applicaties\PdaNet (2.41)\PdaNet4Android.v2.41.patch.exe Infected: HackTool.Win32.Kiser.qa 1

C:\Users\Jasper\Downloads\GrabIt Downloads\bW7gu4Ri8uh8VYmrl3P6\Best Windows 7 Gadgets\zgood\AutoShutdown.gadget Infected: not-a-virus:RiskTool.JS.Shutdown.a 1

Selected area has been scanned.

alstublieft

Link naar reactie
Delen op andere sites

De inhoud van deze mappen (niet de map zelf) mag je al zeker verwijderen :

C:\Users\Jasper\AppData\Local\Temp

C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis\backups

Laat dan je standaardantivirus (AVG) terug scannen ... en laat even weten wat die (eventueel) nog gevonden geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt super bedankt voor jullie hulp ik heb vanmiddag de stappen ondernomen en AVG laten scannen en deze haalde er nog een virus uit. Net heb ik mijn pc opnieuw opgestart en kwam ik gewoon als normaal op me bureaublad. ook zag ik die rare virus scanner niet meer. kan ik er nu van uitgaan dat me pc weer virus vrij is of moet ik nog zo een lijstje met gegevens doorsturen ???

bedankt,

Jasper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal moet je ervan verlost zijn ... maar bekijk het nog enkele dagen en laat ons dan weten of de problemen ook defintief van de baan zijn.

Ondertussen mag je dit nog doen :

Download hier CCleaner en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Het is aangewezen om de bestaande herstelpunten te verwijderen (daar zitten besmette herstelpunten tussen die je eventueel zou kunnen terugzetten) door systeemherstel tijdelijk uit te schakelen. Doe dit

  • via Start -> Configuratiescherm -> Systeem -> Systeembeveiliging -> schakel nu systeemherstel uit door de gewenste schijf te selecteren en op "configureren" te klikken.
  • Klik nu op "verwijderen" om alle herstelpunten te verwijderen.
  • Klik op "Toepassen" en "OK".
  • Herstart nu de PC.

That's it !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.