Ga naar inhoud

taakbalk : mijn vensters onderaan zijn weg


candise

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kijk eens in Malwarebytes bij het tabblad "Logbestanden". Daar kan je het logje van Malwarebytes vinden. En post dit dan even in een nieuw bericht.

Het nieuwe log van HijackThis moet je zoeken in volgende map : C:\ProgramFiles\TrendMicro\Hijackthis. Ook dat kan je dan in een volgende bericht posten ter controle.

Kan je printscreens niet meteen ontcijferen ... maar indien je kan doorklikken op deze mededelingen mag je dat doen. Zowel in normale als in "veilige" modus !

Link naar reactie
Delen op andere sites

for some reason your system denied write access to the hosts file. if any hijacked domains are in this file, hijack this may not be able to fix this, if that happens you need to edit the file yourself, to do this, click start, run and type notepad C:\windows\system32\drivers\etc\hosts

and press enter. find the line hijack this reports and delete them, save the file as hosts and reboot.

dit staat op mijn printscreen, en als ik in veilige modus opstart heb ik dit probleem niet, en gisteren heb ik alles wat je zei verwijderd, heb er ook een logje bijgehangen samen met mijn mbaw log, en nu zie ik idd dat er 2 dingen niet verwijderd zijn, namelijk de eerste 2. Ik zal vanavond alles nog eens opnieuw doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe het volgende:

Je gaat naar C:\ProgramFiles\TrendMicro(x86)

Kopieert HijackThis.exe en zet het op een usb-stick.

Start HijackThis.exe van daaruit. (Eventueel in veilig modus)

zelfs dat gaat niet, als ik die c: enz doe dan krijg ik geen zoekresultaat, dus heb ik gewoon hijack this op usb stick gezet , ook goed ?

---------- Post toegevoegd om 00:50 ---------- Vorige post was om 00:43 ----------

Open het opdrachtprompt onder een administartor account.

tik in: sc stop "AMD External Events Utility" Druk op Enter.

tik in: sc delete "AMD External Events Utility" Druk op Enter.

tik in: sc stop McComponentHostService Druk op Enter.

tik in: sc delete McComponentHostService Druk op Enter.

Normaal krijg je na elke instructie een melding of het gelukt is of niet.

Als je een foutmelding krijgt, kan je dan de instructie en de foutmelding in een volgend bericht zetten.

ik heb dit nu gedaan in veilige modus en ik heb ingetikt opdrachtprompt wat ik eerst niet deed en ik krijg een foutmelding, namelijk :de service is mislukt

[sC] controlservice mislukt 1062

of zou dit zijn omdat ik dat de vorige keer deed zonder opdrachtprompt in te tikken ? ik heb dit gewoon ingetikt bij uitvoeren

en wat ik me nu natuurlijk afvraag, zijn die 2 dingen die ik moest intikken en enteren van in het begin dan ook niet gelukt ?

wil me alvast al excuseren, ben wss weer moeilijke klant

aangepast door candise
Link naar reactie
Delen op andere sites

Start Hijackthis op. Selecteer “Scan”.

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

dit zijn dus de enige die ik er niet afkrijg met fix checked, heb dit vandaag zeker al 4 keer gedaan, gisteren ook ettelijke keren, zowel in safe modus als gewoon, ik zie dit namelijk staan bij mijn backups van hijack this, ... begin zo stilletjesaan radeloos te worden ...

heb dus hijack this gedaan en mbaw, hier volgen de logjes, en wat ik niet goed begrijp, als ik klik op mijn prtscr kan ik er tot 2 keer op klikken om te vergroten, hoe zou dit dan komen dat jullie dit niet kunnen zien? en is het een ramp dat die dingen die ik moest uitvoeren dat ik dit niet gedaan heb via uitvoeren maar gewoon ingetikt bij dat windowsteken en dan op enter klikte ? of moet ik het opnieuw doen via uitvoeren ?

[ATTACH]7014[/ATTACH]

[ATTACH]7015[/ATTACH]

hijackthis6oktober.txt

mbam-log-2010-10-06 (01-14-25).txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze twee lijntjes :

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

zijn "schoonheidsfoutjes". Indien die terugkeren nà het fixen met HijackThis, moet je je daar geen zorgen over maken. Mogen nu gewoon blijven staan. Hebben geen negatieve invloed op de werking van de PC :-)

Deze opdrachten

sc stop "AMD External Events Utility"

Druk op Enter.

sc delete "AMD External Events Utility"

Druk op Enter.

sc stop McComponentHostService

Druk op Enter.

sc delete McComponentHostService

Druk op Enter.

zijn inderdaad niet uitgevoerd. De resten zitten nog steeds in je HJT-logje. Indien je deze gewoon in het "uitvoeren" vak kopieert, krijg je dan ook een foutmelding ? Of gebeurt er helemaal niets ?

Logje van Malwarebytes ziet er prima uit :-)

Hoe staat het overigens momenteel met de taakbalk ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze opdrachten

sc stop "AMD External Events Utility"

Druk op Enter.

sc delete "AMD External Events Utility"

Druk op Enter.

sc stop McComponentHostService

Druk op Enter.

sc delete McComponentHostService

Druk op Enter.

zijn inderdaad niet uitgevoerd. De resten zitten nog steeds in je HJT-logje. Indien je deze gewoon in het "uitvoeren" vak kopieert, krijg je dan ook een foutmelding ? Of gebeurt er helemaal niets ?

ik krijg melding toegang geweigerd

[sC] open service mislukt 5

Hoe staat het overigens momenteel met de taakbalk ?

taakbalk doet het terug zoals het zou moeten , thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

taakbalk doet het terug zoals het zou moeten
Dan laten we de rest beter rusten ... het essentiële probleem is immers opgelost.

Doe nog even dit ... en dan zijn we er door !

Download hier CCleaner en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.