Ga naar inhoud

map blijft altijd terugkomen


ion

Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

wat is MySql ????

Dat is voldoende als antwoord :-)

Ga naar Start – Uitvoeren/Zoekopdracht en tik in: sc stop MySql Druk op Enter.

Ga naar Start – Uitvoeren/Zoekopdracht en tik in: sc delete MySql Druk op Enter.

Maak ter controle een nieuw hijackthis logje.

onder de rechter muisknop zit geen unlocker, er staat wel zo'n staafje met een sterretje aan de klok??

Dat is dus Unlocker :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Gebruik je Windows Media Player om te rippen? Dan is dit de oplossing:

Je kan eens kijken in je standaard afspeelprogramma of daar de map op je bureaublad soms de standaard map is. (of een andere map die steeds terugkomt)

Als dat zo is, maakt hij waarschijnlijk steeds weer een nieuwe aan als je hem verwijderd hebt.

Misschien kan je de standaard map veranderen voor te rippen.

Misschien heeft Windows Media player die map staan om geripte cd op te slaan (als standaard!). Wijzig die map eens in Windows Media Player.

2. Ook kan je proberen om op te starten in Veilige modus (F8 tokkelen tijdens opstarten), en van daaruit rechtsklikken op de map. Kies dan Unlocker. Daarna kies je uit het menu dat je dan krijgt "Veriwijderen"

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

die map die altijd terugkomt staat niet op mijn bureaublad maar bij mijn documenten, wat WMP betreft dat wordt door de vrouw

nu en dan gebruikt omdat de liedjes die je binnenhaald automatisch naar WMP gaan, een standaard afspeelprogramma staat er bij mijn weten niet op, denk ik toch niet want WMP is voor mij en zeker voor mijn vrouw chinees, dus ik zou niet weten waar ik moet zoeken.

wat dat opstarten in de veilige modus betreft da ga ik niet riskeren dan blijft de map maar staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.