Ga naar inhoud

iStar software op Maxell usb stick


fluppe

Aanbevolen berichten

Heb enkele weken terug een Maxell-USB stick aangekocht van 8 gb. Deze werkte perfect. Helaas heb ik deze geformatteerd en nu heeft hij maar 75,8 MB aan in plaats van de 8GB. Het programma Istar stond er ook op en zou dat misschien er mee te maken hebben dat ik nu dat probleem voorheb?

Bestaat er geen mogelijkheid om deze stick terug in zijn originele toestand te plaatsen? Of kan ik terug het programmatje Istar ergens downloaden?

Ik zou jullie ontzettend dankbaar zijn indien er een oplossing zou bestaan voor mijn probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb inderdaad de Usb stick geformateerd zozls je zegt en dit zelfs met nog enkele verschillende andere tools. Er word enkel de 75 mb geformateerd en de andere partie op de stick ( meer dan 7 gb ) word niet eens herkend. Zou komen omdat ik het programmatje iStar dat op die kleine partitie stond verwijderd heb tijdens het formateren.

Daarom zou ik graag ergens het programmatje ergens kunnen vinden om zodoende het terug te plaatsen op de stick en zo misschien terug aan de verborgen partitie kom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Fluppe,

mocht de download die stegisoft je aanraadt niets opleveren, dan kan ik je enkel adviseren om contact op te nemen met Maxell zelf, teneinde iStar.exe te bekomen.

Dat kan via dit e-mailadres op onderstaande link.

Meer info aangaande contactopname met Maxell vind je hier : ( *Maxell ) .

Succes !

aangepast door stegisoft
Emailadres verwijdert wegens mogelijke spam
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag,

Alvast bedankt voor helpen. De download-link die stigisoft aangaf, wel dat is inderdaad dat programmatje die ik nodig heb. Helaas als ik het download komt er enkel de afbeelding te voorschijn maar kan ik de tools van het programma zelf niet uitvoeren. Doe ik iets mis of is de download niet volledig misschien?? Toch alvast bedankt voor de reacties.

Fluppe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.