Ga naar inhoud

systeembeperkingen in Word 2007


K9WOLF

Aanbevolen berichten

Hallo K9WOLF,

ik suggereerde donderdag al dat het mogelijk rommelt in je register...

Het meest voor de hand liggende is idd dat er wat mis is met je HTM/HTML Associations...vandaar ook mijn vraag of je probleem zich ook voordoet bij linken in je e-mailprogramma...Outlook of Windows Mail zijn de twee meest voor de hand liggende indien je met Vista als OS werkt en Office hebt geinstalleerd.

Op welke manier heb jij Chrome verwijderd?...via configuratiescherm?...

In principe is de meest zuivere manier om programma's te verwijderen : Revo Uninstaller...download en een woordje uitleg vind je hier : ( Revo Uninstaller - software de-installeren | Gratis Software Site )...je kiest in het keuzemenu voor de gevorderde modus.

Je hebt nu een aantal pistes die je kan bewandelen...VOOR je begint zou ik je adviseren om EERST een nieuw herstelpunt aan te maken !...Mocht je niet vertrouwd zijn met die materie dan vind je hier ( http://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/producten/wvbackup.aspx ) onder 'systeemherstel' de nodige tekst en uitleg.

Mogelijkheden :

* een herstelpunt terugzetten van VOOR de verwijdering van Chrome en kijken of het probleem zich nog manifesteert...

desgevallend Chrome verwijderen via Revo Uninstaller.

* de methode die kweezie wabbit aanhaalt, nogmaals : eerst nieuw herstelpunt aanmaken, zodat je een noodrem hebt !

* via deze link ( Windows XP File Assocation Fixes ) de HTM/HTML Associations downloaden en runnen...bovenaan de

pagina staat beschreven hoe je te werk moet gaan....mocht je kiezen voor deze methode : vergeet het herstelpunt niet !

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben alles gedaan zoals voorgesteld, maar helaas.

Ofwel heb ik hier iets fout gedaan ofwel werkt het in mijn geval niet zo.

Maar het probleem is wel opgelost en wel op een zeer eenvoudige manier.

Heb gewoon Firefox mozilla geïnstalleerd en hiermee gaat het wel.

Zolang de firefox geïnstalleerd blijft werken de links ook met internet Explorer.

Echter als ik de firefox deïnstalleer gaat het via Explorer terug niet meer.

Ik moet dus gewoon de firefox geïnstalleerd laten.

Dit is voor mij voldoende.

Welbedankt iedereen voor het meedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.