Ga naar inhoud

Welke Virus scanner is goed ?


Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik moet binnenkort weer een nieuwe Virus scanner hebben.

Mijn vraag is dus ook welke is echt goed.

Ik zelf heb altijd de complete Norton 360 gebruikt.

Maar nu zie ik in diverse test van o.a computer tijdschriften,

dat de gratis

scanners

zoals

Avast

,

Avira

& Microsoft ook heel goed zijn.

Maar wat moet ik doen, moet ik weer de dure Norton 360 kopen of toch een gratis

scanners

.

Wie heeft hier ervaring in ?

Heb zelf nooit een andere dan Norton gehad.

Groetjes

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit ervaring weet ik dat betalend een tikkeltje beter is dan gratis, maar grote verschillen zijn er niet. De betalende versies hebben meestal een alles-in-één oplossing en je pc is dan iets beter beschermd.

Ik gebruik al jaren Avast (gratis versie) en ben er zeer tevreden over. Het heeft ook niet veel achtergrondgeheugen nodig en wordt dagelijks automatisch geupdated.

Avast zou beter zijn dan Microsoft Essential antivirus.

Norton 360 is dus zeker niet slecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vind je de resultaten van een vergelijkende test van verschillende virusscanners.

Deze test werd uitgevoerd door een onafhankelijk instituut.

Van de meeste geteste scanners is er een gratis versie die even goed is als de betalende versie.

Als je ook een firewall wil, kan je eveneens kiezen tussen een aantal gratis mogelijkheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb al heel wat gebruikt op vershillende computers maar gebruik voor mijn hoofd systeem norton 360 en dat bevalt mij uitstekend. het is wel duur maar je krijgt wel waar voor je geld en ik vind persoonlijk de service die ze geven erg goed doen ook nooit moeilijk over extra software. van de gratis zaken is antivis ook wel aardig avast is zeker geen slechte

veel succes met de keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.