Ga naar inhoud

Na +/- 14 uur "verbindingsproblemen"


pol55

Aanbevolen berichten

Vandaag (15uur) tel contakt met de technische dienst gekregen.... MAAR de dienst die zich bezig houd met "modems" te controleren was er om 15 u niet.

Reactie Euphony > Vandaag nog eens proberen of morgen....

Jaaaaaaaaaa...watte............

Het is nu donderdag avond.....nog steeds NIEMAND gevonden bij Euphony om mijn modem te testen.

Nog 2 maanden en dan is mijn internetcontrakt verlopen bij Euphony.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kies een andere provider en mogelijk kopen ze uw contract van 2 maanden af van Euphony.

Want ik vind het niet kunnen dat ze uw modem niet willen of kunnen testen op een normale manier van doen.

Ja inderdaad,schandalig.

Dat is nu typisch het probleem als een provider via de bekabeling van iemand anders werkt.Als ik thuis Euphony zou nemen (adsl) dan moet dat via de bekabeling van Belgacom.

Zolang je geen probleem hebt is alles OK, maar o wee als er een storing is.

Euphony zal dan proberen doorverwijzen naar Belgacom, en die op zijn beurt naar euphony.

m.a.w. je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Zo kom je dan uiteindelijk toch meestal weer bij de 2 grootmachten uit, Belgacom of telenet, en zullen de meesten daar een contract afsluiten.

Veel succes met je nieuwe provider!!!! :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dit is zo......ik heb naar de storingen van Belgacom gebeld....maar die verwijzen naar Euphony...en die zijn niet bereikbaar.

Dit is ook zo, als je een Aldi (Medion)pc hebt. Als je daar naar de td belt, krijg je een Nederlands-Hollands talige persoon aan de lijn, en daar moet je regelmatig aan vragen om zijn woorden te herhalen. En een oplossing voor m'n bsod....(garantie of niet) daar wacht ik al een week op. Ze gingen OOK terug bellen.

vg,

Pol

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.