Ga naar inhoud

Gast johnb

Aanbevolen berichten

Goede middag,ik heb een probeem met mij oulook 2007 ik kan die niet open krijg dan krijg ik een bericht van;;;deze bewerking is geanuleerd vanwege systeemberwerkingen;;

Zou er iemand zijn die mij kan helpen er mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer eens via start, dan programma's, dan microsoft outlook, microsoft hulpprogramma's daar klik je op micrcosoft diagnostische gegevens. Zo kan je Outlook misschien fixen.

Wat je ook kan proberen is: de ctrl-toets ingedrukt houden en dan outlook opstarten, dan wordt gevraagd of je in veilige modus wil opstarten, klik dan ja.

Als outlook dan wel opstart is er een probleem met add-ins.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik heb je twee tips uitgevoerd en dit heeft nog geen resultaat gegeven.

als ik ctrl-toets gebruikt bij opstaten van outlook dan start de outlook op,maar als ik dan verder wil gaan om het bericht te lezen krijg ik weer de zelfde melding

---------- Post toegevoegd om 22:52 ---------- Vorige post was om 22:49 ----------

en wat is dan het probleem met add-ins wandt dit weet ik niet wat dat inhoud sorry hoor ben nou niet zo`n kanjer in comp

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.