Ga naar inhoud

Samsung Super-WriteMaster SH-S223C - Schijfstation driver mist


bergkid

Aanbevolen berichten

hey,

ik heb net een nieuwe pc gekocht, maar meteen de eerste driver die hij zoekt kan hij niet vinden. dus op internet lopen te zoeken en vonden een paar drivers dus op usb stick gezet en geprobeert maar geen resultaat :S. toen bedachten we dat we ook geen doosje (had blijkbaar bulk besteld) en geen software(dit had ik wel verwacht). dus ik en mijn vader hebben verder op internet lopen te zoeken maar nog steeds geen antwoord gevonden.

ik ga morgen azerty eens bellen en vragen om de cd (als deze er is) en nog wat andere dingen die ze niet hebben geleverd waaronder een fan die standaard in de kast hoort te zitten en volgens mijn vader zou er een deel missen van de kast, achterkant is niet afgedekt, maar zou iemand mij kunnen vertellen of er inderdaad een cd is of dat ik de software meot downloaden ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je SH-S223C staat op de website van samsung als een "Samsung 22x SpeedPlus™ Serial ATA LightScribe internal DVD writer".

Voor lightscribe wordt er normaal toch software meegeleverd, ook meestal brandsoftware.

Ook is er sprake van software zoals trudirect, er is een beknopte handleiding.

Ook vindt ik op de website van samsung de volgende mogelijkheid terug: "FIRMWARE LIVE UPDATE".

Dat je geen CD meegekregen hebt vind ik toch vreemd.

Samsung 22x SpeedPlus

post-23245-1417704254,2646_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn geen driver voor u dvdrom.

Misschien vergeten stroom of niet goed aangesloten.

Normaal moet je minstens cd met driver voor de moederbord en voor de videokaart hebben.

ik heb inderdaad een cd bij het moederbord en bij de videokaart, maar ik heb voor de rest geen cd gekregen.

ik heb zelfs geen eens een boekje van de dvdrom :S dus ik ga zo azerty maar eens bellen en kijken wat die te zeggen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou bellen is mij wat te duur dus maar een email gestuurd:

ik heb woensdag mijn pc op gehaald en deze gisteravond proberen te installeren.

toen kwamen ik en mijn vader er achter dat de volgende onderdelen misten:

  1. één fan van 20 mm die standaard in de kast van de computer zou zitten.
  2. de afsluiting van de achterkant van de kast mist.
  3. cd-rom met driver en handleiding van de schijfstation.

mijn bestelnummer is: 336432-1

het productnummer van de kast: 260510

het productnummer van de schijfstation: 242662

;

en nu eens kijken hoe ze reageren.

aangepast door bergkid
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.