Ga naar inhoud

Helderheid scherm aanpassen Laptop werkt niet meer.


wraptor

Aanbevolen berichten

hey,

Sinds kort (1 week) kan ik de helderheid van mijn Laptop-scherm niet meer aanpassen.

Voordien kon ik mbv de blauwe functie-toets (Fn) en de pijltjes, de helderheid aanpassen.

Ik heb al een systeem herstel gedaan tot de laatste datum die mogelijk was maar dit zonder resultaat.

Weet iemand wat er is fout gelopen of hoe ik dit probleem kan oplossen?

mvg

Wanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar acer.

Kies notebook, dan aspire, model 7738g.

Dan naar tabblad document, daar kies je generic ug.

Je kan nu een volledige handleiding in pdf zien.

Op pagine 22 van 74 vindt je de toets- instellingen kijk die eens na.

Ook vindt je daar misschien nog een andere mogelijkheid om je helderheid te regelen.

post-23245-1417704254,9477_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

Bedankt voor de reactie.

Ik heb het hele document doorzocht maar niets gevonden (buiten de toetsen combinatie Fn+ pijltje).

Het probleem ligt volgens mij niet direct bij het gebruiken van een foute toetsen-combinatie omdat het voorheen altijd met die toetsencombinatie werkte.

Het lijkt eerder een foute windows update.

post-23491-1417704254,9992_thumb.jpg

1 week geleden bevond zich bij instellingen van een schema, ook de mogelijkheid de helderheid in te stellen (normaal te zien onderaan de afbeelding). Deze instelling is plots verdwenen.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een systeem herstel gedaan tot de laatste datum die mogelijk was maar dit zonder resultaat.

Ik heb al een systeem herstel gedaan. Ik begrijp echt niet wat er is fout gelopen.

Er is op heel mijn computer geen enkele mogelijkheid meer om de helderheid aan te passen.

Al de mogelijke instellingen zijn gewoon weg verdwenen.

post-23491-1417704255,105_thumb.png

Hiere nog een voorbeeldje, Normaal staat er boven de tekst "Meer opties" , "Helderheid van beeldscherm instellen"

Zoals te zien is op dit voorbeeld:

post-23491-1417704255,1362_thumb.jpg

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de hulp. Ik heb het uiteindelijk gevonden ! :D

Ik heb het programma "Driver Genius Professional" gedownload (torrent :P ) , daarmee heb ik mijn grafisch kaart geupdate ( een vista upate, terwijl ik win7 heb). Toen ik de update had geinstalleerd werkte alles terug als normaal.

Mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.