Ga naar inhoud

outlook office 2003


Gast wjhradings

Aanbevolen berichten

Gast wjhradings

Ik heb een vraag,

ik heb een tele2 modem met de mogelijkheid om 3 pc,s aan te sluiten. de 2e pc kan op dit moment geen emails versturen en ontvangen. ik krijg verschillende foutcodes bij verzenden /ontvangen. 0x8004900 en 0x800ccc92. ook verschijn er contant een schermpje met de melding wachtwoord invullen.met de helpdes van tele 2 heb ik alle instellingen doorgelopen. hun conclusie s dat de fout niet door hen wordt ondersteund en dat de website van windows support uitkomst kan bieden. maar daar kom ik niet uit. wie kan mij hiermee helpen? met vriendelijke groeten Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De foutmeldingen slaan terug op foute instellingen omtrent paswoord, gebruikersnaam en of account profiel beschadigd.

Je kan hier eens proberen via microsoft fix it, waar je aanklikt waar je outlook kiest en je probleem aanklikt.

Je download fix it en voer uit.

Helpt het niet en ben je heel zeker dat al je instellingen juist staan ga naar hier en voer uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wjhradings

Beste Stegisoft en Clarkie,

Ik kan wel mijn webmail inzien, en dus ook op internet. Dit bericht maak ik wel op een andere PC. ik heb microsoft fix it gedownload en toegepast. er zijn heel wat zaken hersteld maar mijn klacht is niet opgelost. ik had al registri driver op deze PC, wat is het verschil tussen die Booster - fix it- ik heb gezien dat mijn klacht te maken heeft het instellingen. tele2 heeft alles nagezien en van hun kant is alles OK. wie wil mij helpen door alle instellingen die ik moet doorlopen op een rijtje zetten. of kan je me op afstand helpen? de meldingen die ik nu krijg gaan over wachtwoord en dan weer gebruikers sleutel. Ik hoop van ienad te horen. met vriendelijke groeten Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je eerst nog kan doen is je instellingen van je account nakijken.

Ga naar accountinstellingen in outlook.

Kies voor je account te bewerken.

Controleer of je vie pop3 werkt.

Als je provider tele2 is en je mails ook, dan moet je bij inkomende mails pop.tele2.nl invullen, bij uitgaande smtp.tele2.nl

Controleer je gebruikersnaam en wachtwoord (let op dat je wachtwoord juist is, kleine letters of hoofdletters, cijfers)

Klik dan op meer instellingen.

Controleer daar je instellingen aan de hand van de afbeeldingen.

post-23245-1417704259,7038_thumb.png

post-23245-1417704259,666_thumb.png

post-23245-1417704259,4394_thumb.png

post-23245-1417704259,738_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wjhradings

Beste Clarkie,

bedankt voor je reactie. ik heb mijn instellingen nagelopen volgens de plaatjes van jou. bij instellingen van e-mail heb ik een verschil bij uitgaande mail. in jou voorbeeld staat 25 en bij mij 587. dat staat in mijn andere pc ook. de time out staat bij mij op 3 min. alle andere instellingen stemmen overeen. constant krijg ik een venster te zien waar op staat 'netwerkwachtwoord' als ik het wachtwoord invul accepteert hij het niet. eerst was de foutcode 0x80040900. de foutcode wordt nu niet meer in code uitgedrukt maar hij zegt dat ik moet kijken naar poort-SMPT - SSl en serverinstellingen. ik hoop dat je me nog verder kan helpen met vriendelijke groeten Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je meerdere e-mailadressen (accounts) hebt, kan je het volgende nog proberen.

Ga in outlook naar extra, dan naar opties.

In opties ga je naar het tabblad e-mailinstellingen.

Klik daar op verzenden/ ontvangen

Klik op bewerken.

In het volgende venster zie je links de accounts staan.

Klik op de tweede.

Doe het vinkje weg bij "de geselecteerde account opnemen in deze groep" indien er een vinkje staat.

Doe dat bij de volgende accounts ook.

Werkt het nog niet maak dan eens een screen ( via de knop printscreen, op je toetsenbordmeestal rechtsboven naast F12) (of via het knipprogramma in bureau-acc)van je foutmelding en post die in een nieuw bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wjhradings

Beste Stegisoft ,Clarkie,

bedankt voor je reactie. dat laatste, van knipinstellingen enct. dat begrijp ik niet want dat heb ik nog nooit gedaan.

Ik heb mijn instellingen nagelopen volgens de plaatjes van jou. bij instellingen van e-mail heb ik een verschil bij uitgaande mail. in jou voorbeeld staat 25 en bij mij 587. dat staat in mijn andere pc ook. de time out staat bij mij op 3 min. alle andere instellingen stemmen overeen. constant krijg ik een venster te zien waar op staat 'netwerkwachtwoord' als ik het wachtwoord invul accepteert hij het niet.

eerst was de foutcode 0x80040900. de foutcode wordt nu niet meer in code uitgedrukt maar hij zegt dat ik moet kijken naar poort-SMPT - SSl en serverinstellingen. ik hoop dat je me nog verder kan helpen met vriendelijke groeten Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je zeker eens moet doen is als je op alle twee de pc's dezelfde e-mailaccounts en op outlook 2003 gebruikt je instellingen vergelijken of er verschillen in zitten.

Voor mij is het iets moeilijker om je de juiste instellingen te geven omdat ik je provider niet ken.

Normaal krijg je toch alle instellingen die nodig zijn van je provider.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wjhradings

Beste Clarkie,

bedankt voor je reactie. wat je schrijft dat heb ik zojuist gedaan. ik heb gezien dat bij instellingen voor internet en e-mail er in de gebruikersnaam nummers en cijfers worden gegeven. dat heb ik aangepast aan de andere PC. bij verzenden komt er steeds een window waar ik de gebruikersnaam moet geven. om de 20 seconden opnieuw. daarnaast is het enige wat er nog scheelt is dat bij testen uitgaande mail er een melding komt zonder code: "SLL en poortgegevens controleren". Bij die instellingen zie ik geen verschillen. wel zie ik in 'meer instellingen' bij het tabblad: uitgaande mails - ik heb dan de bovenste twee aangevinkt- dat de twee vakjes (gebruikersnaam en wachtwoord) waarvan de gebruikersnaam, in schaduw, niet leeg is. de naam van de computer blijft in schaduw zichtbaar. Ik weet niet wat ik daar aan moet doen. daarnaast heeft de provider van hun kant alles getest en zij zeggen dat de instellingen die storen in de PC zitten en niet door hen ondersteund worden. heb jij nog een idee ik zou het heel graag van je horen. met vriendelijke groeten Willlem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.