Ga naar inhoud

outlook office 2003


Gast wjhradings

Aanbevolen berichten

Als het om een @tele2.nl account gaat:

inkomend:

Dit is wat ik nog vond op een forum van tele2 zelf, blijkbaar zijn er veel gebruikers van tele2 in NL die dit probleem hebben.

Dit zijn de instellingen die je moet hebben, let ook op bij verificatie vereist voor uitgaande server moet aanstaan (vinkje).

pop.tele2.nl

poort 110

uitgaand:

smtp.tele2.nl

poort 587

verificatie vereist voor uitgaande server: aan, zelfde instellingen als voor inkomend.

Waar kijk je die verificatie na?

Ga naar opties in outlook, dan naar tabblad e-mailinstellingen.

In dat venster klik je op verzenden/ ontvangen.

In het volgende venster klik je op bewerken.

Klik op accounteigenschappen.

Ga naar het tabblad server voor uitgaande mail.

Zet een vinkje voor de server voor uitgaande mail is verificatie vereist.

vink ook aan dezelfde instellingen gebruiken als inkomende mail.

post-23245-1417704262,8087_thumb.png

post-23245-1417704262,9111_thumb.png

post-23245-1417704262,9472_thumb.png

post-23245-1417704262,7668_thumb.png

post-23245-1417704262,8529_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast wjhradings

Beste Clarkie,

Bedankt voor je reactie. de instellingen, zoals je hebt nagetrokken en boven weergegeven, had ik al ik correct uitgevoerd. alles klopt precies. Bij het uitvoeren van verbinding zoeken krijg ik de melding: " er kan geen verbinding gemaakt worden met de server omdat uw wachtwoord en gebruikersnaam niet worden geaccepteerd door de server". Er was inderdaad een storing bij Tele 2 een tiental dagen geleden. Per telefoon vernam ik via de helpdesk dat de storing was opgelost. Het feit blijft dat ik 2 PCs op een modem heb zitten en met de een kan ik andere kan ik niet mailen. rara wat is dat? als jij een oplossing weet dan verneem ik die graag. met vriendelijke groeten Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wjhradings

Beste Stegisoft,

het is een davolink adsl modem. alles wat noodzakelijk is is door tele 2 er in gezet. tot voor kort heeft hij het goed gedaan. maar na een storing krijg ik maar beperkte verbinding, wel internet geen email. misschien weet jij raad. ik hoor het heel graag van je. met vriendelijke groeten Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou mij verwonderen dat het aan je modem ligt omdat je 2de pc wel perfect zijn mails binnenhaalt.

Of je zou de 2 kabels eens moeten wisselen op je modem.

Als het aan je modem ligt zou nu die PC die wel mails kan verzenden/ ontvangen nu geen mails meer kunnen verzenden, en die PC waar het niet ging nu wel gaan.

Als dit geen oplossing brengt kan je beter eens op die PC waar het niet werkt je office verwijderen, effe cclaener (downloaden via link juist onder Version 3.02.1343 (2,906 kb)) erop los laten en dan office opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wjhradings

Beste Clarkie en Stegisoft,

Het davolink modem is de laatste nieuwe van tele2: DV 201AMR

Ik heb inderdaad ook de twee kabels eerst verwisselt maar ook dat haalde niets uit. ik ben als volgt verder gegaan. ik heb stuk voor stuk alle gevens uit de 'goede PC'overgeschreven in een bestand zie hieronder:

Outlook openen► e-mailaccounts+ POP3.tele2.nl► wijzigen► naam: eigenaar- email:eigenaar@tele2.nl

Gebruikersnaam: cxu-4ny-n3f (blijkt een vaste code te zijn)

Wachtwoord onthouden ja

Aanmelden met beveiligd wachtwoordverificatie nee

Inkomende e-mail pop 3: POP.tele2.nl

Uitgaande e-mail: SMPT.tele2.nl

Meer instellingen

Algemeen: POP3.tele2.nl rest leeg

Server voor uitgaande mail SMPT verificatie vereist: ja

Dezelfde instellingen gebruken voor inkomende mail: ja

Wachtwoord onthouden is automatisch aangevinkt - rest blijft leeg

Verbinding: Lan netwerk gebruiken aangevinkt

Geavanceerd: inkomend e-mail 110 uitgaand 587 rest van de vinkjes uit

Emailaccounts: POP3.tele2.nl TYPE: POP/SMPT(standaard)

Opties

Instellingen verzenden /ontvangen verzenden en ontvangen beiden aangevinkt

Instellingen voor e-mal hetzelfde als boven

Groepen voor verzending alen aangevinkt naam:alle accounts - verzenden/ontvangen on line en of line

Pop e-mal: wachtwoord onthouden aangevinkt

Overige: outlook instellen als standaard programma voor e-mail

e-mail indeling HTML ► 2003 outlook (1e) aangevinkt

daarna deed hij het nog steeds niet. inmiddels heb ik de kabels weer terug gezet.daarna heb ik mijn wachtwoord, wat ik gebruik voor het modem en mijn PC, gecombineerd met de naam van de 'weigerachtige PC' en warempel hij doet het. voor zover ik het kan zien goed. Het enige waar ik zo op het oog nog tegen aankijk is dat de 2e PC nu ook alle mails van mij binnenkrijgt. het zit 'm dus in de tenaamstelling in combinatie met het wachtwoord. mocht het allemaal toch goed functioneren dan laat ik het weten. Tot zover reuze bedankt voor jullie aanwijzingen en een vreugdevolle jaarwisseling toegewenst en een gezegend 2011 voor allen. Met vriendelijke groeten Willem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wjhradings

Beste Stegisoft ,Clarkie,

Je hebt het goed opgemerkt. Met het overtypen heb ik een schrijffout gemaakt. Dat heb ik niet gedaan bij de instellingen. Daar staat alles goed. Sorry daarvoor. Beide PCs werken nu goed. Wat ik nog wel graag verholpen wil hebben is:

Bij het verzenden, van mails met de 1e PC, komen de bevestigingen ervan aan op de inmail van de 2e PC. Als de 2e PC naar de 1e iets verzend dan, wordt het soms niet verzonden en komt het terug in de eigen inmail van PC 2. Met het vergelijken van de instellingen van beide PCs heb ik natuurliijk vinkjes veranderd, kan dat daaraan liggen? De 2e PC heeft ook een netwerkinstelling, bij het opstarten vraagt hij een netwerksleutel, heeft dat er ook iets mee te maken en hoe kan ik die verwijderen? mvgt Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.