Ga naar inhoud

PC wilt niet meer opstarten


Davidof

Aanbevolen berichten

Start je pc nu direct op of heb je nog altijd problemen?

Geeft je harde schijf niet altijd problemen?

Zit je kabel van de harde schijf goed aangesloten?

Doe eens een foutcontrole van je harde schijf via deze computer, dan rechtsklikken op je harde schijf (c?) dan naar eigenschappen gaan.

Dan naar extra en foutcontrole.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bij het opstarten komt er 9/10 de foutmelding "Reboot and Select proper Boot device or Insert Boot Media in selected Boot device and press a key" of "No bootable partition in table"

Maar 1/10 van de tijd start hij wel op, en dan kan ik probleemloos met de PC werken. Dus dat wil zeggen dat de harde schijf zelf niet stuk is ofzo, anders zou ik helemaal niet meer op windows geraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt al andere kabels aangesloten, heb je al eens geprobeerd om die op een andere ingang in te pluggen op je moederbord?

Als dat ook niks helpt, heb je dan een ander hardware probleem????

Kun je dan beter niet eens laten nakijken in PC- winkel want je kan ook je windows niet herinstalleren zeg je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows herinstalleren lukte wel, van zodra ik opgestart raak lukt alles. Ik heb dus Vista opnieuw geinstalleerd en nog steeds hetzelfde probleem. Ik zal eens proberen de kabels ergens anders in het moederbord te pluggen(de kabels hebben wel altijd zo gezeten, ook toen alles perfect werkte dus). Andere hardwareproblemen heb ik niet, enkel de foutmelding bij het opstarten. Ik snap echt niet wat er mis kan zijn, zeker omdat het soms WEL lukt

edit: Heb net gemerkt dat het wel lukt om de pc te herstarten

aangepast door Davidof
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.