Ga naar inhoud

activatie office 2010 voor home en student probleem


ruud

Aanbevolen berichten

Heb nieuwe pc, HP pavilion 450E, daar staat office 2010 op nu deze moet geactiveerd worden om te kunnen blijven gebruiken, mij een productcodekaart gekocht, waarop staat ontworpen voor de aankoop van een nieuwe pc waarop microsoft 2010 al is voorgeinstalleerd dus zit ik goed denk ik, nu bij activatie loopt alles goed tot ongeveer de groene installatiebalk halfweg de installatie is dan komt er een pop up die zegt kan de setup.exe niet vinden en ik moet dan zelf selecteren waar deze zit, heb geen flauw idee waar dat zou kunnen zitten, iemand die mij kan helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voorinstalleerde office is waarschijnlijk een trial.

Je hebt een map gekregen en met misschien een dvd.

Ha naar configuratiescherm / software ofwel programma en onderdelen

Verwijdert daar office

Installeert office van de dvd.

Het kan ook zijn dat je uw office moet downloaden en dat staat in de map hoe je dat moet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad staat icoon microsoft 2010, als ik daar op klik krijg ik een scherm waar de keuze is om te activeren of te kopen, als ik daar activeren neem kan ik mijn sleutel ingeven en gaat het verder tot zoals hierboven beschreven halfweg de balk en dan komt de pop up die zegt dat de setup.exe niet gevonden wordt.

Heb er wel tweetal dagen een office 2007 opstaan gehad die ik verwijdert heb daarna maar had die nodig om bepaalde documenten te kunnen lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

office home en student kan je wel gratis downloaden om te proberen, met deze link.

Je moet je wel registreren, je krijgt dan een code, je pakket is dan voor X aantal tijd geactiveerd.

Wil je hem daarna nog gebruiken moet je het kopen.

Dan moet je toch die code die je gekocht hebt kunnen gebruiken.

lees bericht 5 eens, helpt dat je verder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

lees bericht 5 eens, helpt dat je verder?

Oeps effe gemist deze, bedankt ga is proberen.

---------- Post toegevoegd om 17:07 ---------- Vorige post was om 17:06 ----------

Is link om direct te kopen aan 139,€

---------- Post toegevoegd om 17:12 ---------- Vorige post was om 17:07 ----------

Ok, de testversie gevonden, best eerst alles wissen voor ik de rest download zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.