Ga naar inhoud

een vraagje


Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Er staat geen limiet op. Natuurlijk is het ook niet de bedoeling om hier om de zo veel dagen een log te posten. Onze malware-medewerkers hebben daar ook niet steeds de tijd voor.

Post dus enkel maar een log als je echt problemen hebt met je pc.

Een controlelog mag natuurlijk ook altijd, maar probeer dit te beperken. Het is niet de bedoeling om meerdere keren per week je pc te laten controleren door een van onze medewerkers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke ik wilde graag een vriend van mij helpen

met zijn computer maar het volgende probleem

waar mee ik zit dat de pc met heel veel bestanden

zat maar ik heb die al naar een externe schijf geknipt en geplakt

of er nog meer bestanden in zit kan ik niet vinden zo ver ik weet

heb ik overal gekeken de computer is wel nog steeds traag

ik heb al met malwarebytes gescant maar die vond geen virusen

ik heb ook de opstart processen uitgeschakeld waar van ik wist

dat het niet nodig was ik heb ook Ccleaner gebruikt en de register

opgeschoont verder zou ik zelf nog hebben gedacht dat er nog wat

dieper in de computer gezocht zou moeten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat geen limiet op. Natuurlijk is het ook niet de bedoeling om hier om de zo veel dagen een log te posten. Onze malware-medewerkers hebben daar ook niet steeds de tijd voor.

Post dus enkel maar een log als je echt problemen hebt met je pc.

Een controlelog mag natuurlijk ook altijd, maar probeer dit te beperken. Het is niet de bedoeling om meerdere keren per week je pc te laten controleren door een van onze medewerkers.

oke jurgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start Hijackthis op. Selecteer “Scan”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

R3 - URLSearchHook: DVDVideoSoftTB Toolbar - {872b5b88-9db5-4310-bdd0-ac189557e5f5} - C:\Program Files\DVDVideoSoftTB\tbDVD0.dll

R3 - URLSearchHook: (no name) - {46735dee-f862-49d1-876d-6382794dc625} - (no file)

O2 - BHO: DVDVideoSoftTB Toolbar - {872b5b88-9db5-4310-bdd0-ac189557e5f5} - C:\Program Files\DVDVideoSoftTB\tbDVD0.dll

O2 - BHO: Messenger Plus Live Toolbar - {9b339f6e-ddcd-401b-8764-230adbd01761} - C:\Program Files\Messenger_Plus_Live\tbMes1.dll

O3 - Toolbar: Messenger Plus Live Toolbar - {9b339f6e-ddcd-401b-8764-230adbd01761} - C:\Program Files\Messenger_Plus_Live\tbMes1.dll

O3 - Toolbar: DVDVideoSoftTB Toolbar - {872b5b88-9db5-4310-bdd0-ac189557e5f5} - C:\Program Files\DVDVideoSoftTB\tbDVD0.dll

O4 - Global Startup: Bluetooth Manager.lnk = ?

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.