Ga naar inhoud

Explorer


Gocha

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik had problemen met het instaleren van Paintshop pro X3 nu wat heb ik gedaan

ik heb via herstelpunt naar de verstedatum gegaan en dat uitgevoerd nu kan ik Paintshop pro wel instaleren maar nu kan ik niet meer op het internet want mijn Explorer gaat niet meer open

ik kan nog wel op MSN - mails ontvangen dat lukt allemaal wie weet aan wat dit kan liggen

alvast bedankt op het voorhand

Eddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik explorer open krijg ik """ reageert niet""" ik heb al eens geprobeerd via de laptop explorer te downloaden op een stick en deze dan op de pc te zetten werkt niet wat wel werkt is als ik bv Firefox van de stick op de pc zet heb dat gedaan maar ik krijg die explorer niet terug

ik werk met windows 7 en als ik explorer 8 download krijg ik de melding dat die niet met het bestuuringsyteem overeenkomt

ik moet eerlijk zijn dat ik bij explorer niet windows 7 zie staan misscjioen heb ik de verkeerde maar vindt dan weer de juiste niet voor windows 7 ;-((((

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.