Ga naar inhoud

toetsenbord probleem wss door trojan?


Aanbevolen berichten

ben er mee bezig maar scans duren wel zeer lang...

een vraagje tussendoor, wat moet je in feite allemaal staan hebben op een pc als bescherming? antivirus, antispyware, en nog iets?

wat kan je voorstellen van programmas om te gebruiken? wat ik nu staan heb is avg antivirus en superantispyware maar zijn deze wel goed genoeg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Antivirus, antispyware en firewall zijn noodzakelijke beschermingsmiddelen. Met AVG (antivirus) zit je wel goed, Superantispyware zou ik vervangen door Malwarebytes (antispyware) ... en dan is de vraag of je al een firewall hebt (eventueel standaard van Windows of Comodo, ZoneAlarm, o.i.d.) of er nog eentje moet downloaden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clutn,

overzicht van gratis anti-spyware programma's : ( Gratis anti-spyware | Gratis Software Site )

overzicht van gratis anti-virus programma's : ( Gratis anti-virus | Gratis Software Site )

overzicht gratis firewalls : ( Gratis firewalls | Gratis Software Site )

Wil je meer weten over een specifiek programma : klik het aan en er wordt dieper op in gegaan : uitleg, tips, screenshots, etc...

Voorbeelden gratis beveiliging van je pc : ( De beste gratis software om uw pc te beveiligen in 2011 | Gratis Software Site )

Veel leesplezier !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn suggestie om naar de PC-boer te stappen, vermits de PC nog binnen de garantie moet zijn, blijft nog steeds uitvoerbaar. Dan kan men daar nakijken wat eventueel de mechanische problemen kunnen zijn ?

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.