Ga naar inhoud

Pc voor videobewerking


borgoli

Aanbevolen berichten

wil je trouwens een draadloze muis en toetsenbord?

ik heb even lopen te kijken maar kan zo gauw geen azerty stijl toetsenborden vinden (misschien kijk ik gewoon niet goed omdat ik nogal moe ben dus ik zal kijken of ik morgen nog even tijd heb)

aangepast door bergkid
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Sata 600 is veel sneller dan SATA 300!!! (het opgegeven moederbord ondersteunt sata 600 dus waarom dan daar nie van profiteren?)

Vandaar de gegeven tip om een WD Sata 600 in je systeem te plaatsen.

Enkel SSD is nog sneller maar dat was te weinig opslag voor u.

Er zijn grotere SSD's maar die kosten dan ook direct een pak meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een paar aanpassingen gedaan. ik heb een andere kast voor je gekozen die wat stiller is, ik heb een andere voeding gekozen die ook stiller is en meer watt levert zodat je later een 2e videokaart er in kan zetten. als laatste heb ik naar superjona geluisterd en er een andere harde schijf in gegooit zodat dit wat meer ruimte zou creëren die uit eindelijk niet helemaal genoeg bleek te zijn.

azerty

het enige wat je nog er bij moet hebben is een beeldscherm.

wat is hier ongeveer het budget voor? en wat wil je ongeveer hebben qua grote.

wat dacht je van dit beeldscherm:

AOC <-- deze is 23.6 inch en bevalt mij nog steeds erg goed

@jean-pierre

Waarom verandert bergkid dan van een rappe naar een trage harde schijf, of past deze niet in de computer

had deze combinatie op het oog:

Azerty

zou je daar iets aan veranderen?

Mvg Olivier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk zou ik toch voor de WD gaan daar die zoals ik eerder aanhaalde Sata 600 ondersteunt alsook meer cache geheugen heeft in vergelijking met die Samsung.

Dat is het enige dat IK aan de opstelling zou veranderen.

WD behoort zeker tot de top merken wat harde schijven betreft hoor,heb zelf een velociraptor van 150Gb en die doet nog altijd wat ervan hem verwacht word.

Voor video en audio bewerking ben ik echter wel voorstander van SSD (ook daar heb ik er 2 van in mijn systeem) omdat die echt SUPER snel zijn wat data overdracht betreft maar daar hangt een prijskaartje aan uiteraard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom een harde schijf nemen:

Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ - vaste schijf - 1 TB - SATA-300

ipv

WD Caviar Black WD1002FAEX - vaste schijf - 1 TB - SATA-600

Mvg Olivier

@jean-pierre

Waarom verandert bergkid dan van een rappe naar een trage harde schijf, of past deze niet in de computer

had deze combinatie op het oog:

Azerty

zou je daar iets aan veranderen?

Mvg Olivier

ik koos voor die tragere harde schijf omdat ik anders te ver boven het budget zou komen (wat op 1000 lag), maar aangezien het budget niet zo geldend meer is zou ik toch voor het laatste pakket gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.