Ga naar inhoud

Trojan Virus dat ik helemaal niet wegkrijg


Aanbevolen berichten

Voilà... bij deze is alles gebeurd en gelukt. Ik heb enkel een probleem bij het opstarten. Soms blijft hij gewoon 'hangen', gedurende een 30-tal sec. à 1 minuut. Ik open dan het taakbeheer en plots gaat hij dan weer door. Ik begrijp 't niet. Hopelijk zal ik 't nu niet meer hebben door alles op te kuisen maar ik had 't net nog bij het herstarten. Mss doe ik zelf iets verkeerd ofzo :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Download Dr.Web CureIt en sla het op je bureaublad op.

  • Dubbelklik drweb-cureit.exe en sta het toe om te express scan te starten.
    Indien er een popup verschijnt met het voorstel tot kopen/50% korting mag je deze sluiten.
  • De express scan zal de bestanden scannen die momenteel in het geheugen geladen zijn. Wanneer er iets gevonden wordt klik op 'alles selecteren' kies nu voor 'repareren' en uit het kleine menutje dat verschijnt kies je 'verplaatsen'.
  • Kies bovenaan in het menu voor Language/Taal en wijzig deze naar Dutch (Nederlands) indien deze bij jou anders staat ingesteld.
  • Druk op F9, kies daarna voor het tabblad Acties en stel daar het volgende in onder Malware:

    • Adware: Verplaats
    • Dialers: Verplaats
    • Jokes: Rapportage
    • Riskware: Rapportage
    • Hacktools: Verplaats
    • Haal dan het vinkje weg bij 'Prompt bij actie'.

    [*]Kies daarna voor het tabblad Scan en verwijder het vinkje bij Heuristische analyse.

    Druk vervolgens op Toepassen gevolgd door OK.

    [*]Eenmaal als de korte scan is beëindigd vink je aan: Volledige scan.

    Druk daarna op het groene pijltje (start knop) om de scan te starten.

    [*]Gevonden bestanden worden naar '%USERPROFILE%\DocterWeb\Quarantine' -map verplaatst indien het herstellen niet mogelijk is.

    [*]Nadat de scan gedaan is ga dan naar Bestand en kies Rapportage lijst opslaan.

    Bewaar deze op je bureaublad en sluit daarna Dr.Web CureIt.

    [*]Herstart vervolgens de computer!! Dit is een belangrijke stap want het kan zijn dat Dr.Web CureIt bestanden zal verplaatsen/verwijderen tijdens herstart.

    [*]Na het herstarten, kopieer en plak de inhoud van die log die je eerder hebt bewaard in je volgende post.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij heeft geen enkel geïnfecteerd bestandje gevonden, gelukkig maar. 't Volgende probleem lijkt nu op te draven en ik krijg 't niet opgelost. Ik krijg telkens een melding wanneer ik een website open:

[ATTACH]8795[/ATTACH]

Ik heb al geprobeerd om het weg te krijgen maar 't lukt helaas niet. Heeft 't mss iets te maken met alles wat ik tot nu toe al heb gedaan, ik weet 't niet. Ook heeft hij moeite met het onmiddellijk van start gaan wanneer ik ben opgestart. Hij blijft hangen en plots schiet hij weer in gang. Mss moet ik nog eens herstarten.

Doc1.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder Dr. Web.

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren/Zoekopdracht en typ: ComboFix /Uninstall

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Download CCleaner.

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg nog steeds volgende melding bij het openen van een website: "Verbinding maken met Bluetooth Dun-Connection" - Bezig met bellen naar... en dan een hardwarefout 692. Ik heb deze al dikwijls uitgeschakeld, weer ingeschakeld en 't helpt niet. Mss heeft 't iets te maken met mijn verbinding maar ik twijfel eraan want ik kan gewoon alles doen... Internetten, mailen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, de software heb ik daar niet van. Deze stond reeds geprogrammeerd toen ik mijn pc aankocht. Ik heb er trouwens nooit problemen mee gehad tot over een paar weken. Ik had dat probleem nogal eens gehad maar plots was 't weg, vraag me niet hoe 't kwam want 't is mij nog steeds een raadsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je op je pc zien welke software voor bluetooth erop staat?

Zoals bij je geïnstalleerde software, of via de knop alle programma's.

Zo kunnen we het misschien terug op internet vinden.

Ook kan je het merk en model/nummer van je pc doorgeven, misschien dat via die weg je software terug te vinden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.