Ga naar inhoud

welk stuurprogramma voor merkloze webcam (USB)


maxkoning

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Windows 7 heeft een heleboel drivers van zichzelf. Misschien heb je geen extra drivers nodig.

Sluit de camera gewoon aan en windows 7 zal nieuwe hardware herkennen en zelf de nodige drivers installeren (indien mogelijk).

Als windows zelf geen geschikte drivers heeft, zal gevraagd worden om drivers te zoeken op de pc of op het net.

Laat dan zoeken op het net.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ik heb al van alles geprobeerd

ik heb nu het programma ´web eye` op m´n pc staat maar daar werkt de webcam niet mee, ik weet wel welk stuurprogramma de cam nodig heeft, VP-eye 4.0 ik kan dat programma alleen nergens vinden om gratis te downloaden

als iemand nog weet waar ik dat kan doen

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze ( Download Emprex VP Eye 4.0 Webcam Driver 1.2 Driver for Windows 9X/ME/NT/2K/XP/2003/Vista/XP X64/2008 - Softpedia ) doet het wel.

Je klikt op 'download', op volgend scherm op 'mirror 1', dan kom je er...het is een zip-bestand, gemakkelijkheidshalve sla ik dat op mijn bureaublad op om dat nadien uit te pakken.

Ik kreeg nu bij die van cnet een foutmelding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.