Ga naar inhoud

Update voor Windows Vista Service Pack 1 blijft terugkomen


Kurtt

Aanbevolen berichten

Probeer deze eens : ( Download details: System Update Readiness Tool (KB947821) [April 2009] ) ?

Er bestaat ook een oudere versie van : ( Download details: System Update Readiness Tool for Windows Vista (KB947821) [August 2008] ).

Mogelijk brengt die KB iets aan het licht ?

Ik vermoed dat je de installatie al wel zult geprobeerd hebben met uitgeschakeld anti-virus, firewall, etc... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de map C:\Windows\SoftwareDistribution al eens verwijderd of je kunt indien je het niet vertrouwd ze ook gewoon hernoemen.

Stop eerst de service Windows Update

Daarna kun je de map C:\Windows\SoftwareDistribution wissen of hernoemen.

Start terug de service Windows Update en de map SoftwareDistribution wordt automatisch terug aangemaakt.

Brengt dan de gebrande iso van SP2 geen uitkomst kun je alsnog de tool proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de map C:\Windows\SoftwareDistribution al eens verwijderd of je kunt indien je het niet vertrouwd ze ook gewoon hernoemen.

Stop eerst de service Windows Update

Daarna kun je de map C:\Windows\SoftwareDistribution wissen of hernoemen.

Start terug de service Windows Update en de map SoftwareDistribution wordt automatisch terug aangemaakt.

Dit heb ik vroeger reeds uitgeprobeerd. Geen resultaat. Ik ga de andere methodes proberen.

Het probleem is echter dat mijn broer erg ver woont van mij en ik dus om de twee of drie weken bij hem langs kan. Dus uitproberen kan slechts maandelijks, en zoiets als Teamviewer heb ik nog niet geprobeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.