Ga naar inhoud

email


maegerman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hello!

Ik denk dat Dasani mail een hopeloos geval is!

Op mij email is nog niet geantwoord.

het nummer 071-5236333 is nog in gebruik maar de persoon was franstalig en er is geen enkele verband met Dasani mail.

Bedankt voor het vele en lange zoekwerk

hopelijk vinden wij voor de gasten een andere oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het ganse bedrijf, de website, en al de gegevens inderdaad hopeloos en zeer slecht zijn.

Misschien eens contact nemen met andere organisaties die werken met mentaal gehandicapten, die kunnen je misschien verder helpen.

Toch nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij werken in de instelling ook met Mind express maar het probleem is dat de instelling 7 entiteiten heeft die 200 mentaal gehandicapten mensen opvangen waar op veel computers mind express staat,

daarom zoeken wij een mail programma buiten mind express om meer gasten de mogelijkheid te geven op de computer te werken, de reden is dat dit heel kostelijk is voor een licentie en per licentie kan men maar 5 stick kopen die ook 175 € per stick kosten. (zonder stick werkt het programma niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kostprijs is niet enkel voor het mailprogramma dat een onderdeel is van een totaal pakket, dat heel goed is voor communicatie voor gehandicapte mensen die zich niet verstaanbaar kunnen maken. Het kan spreken in naam van de gehandicapte personen, maar als er op veel computers mee gewerkt word is het wel heel kostelijke .

Wat betreft de link in bericht 36, ik denk niet dat ik dit nog ga proberen!!!!!!!!

nogmaals bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.