Ga naar inhoud

Symantic error reporting


Bammens

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

Hallo WaWa,

Nu pas lees ik je bericht en ik begrijp het niet helemaal en dan vooral de zin: Hun een verwijt maken zoals over het Googelen is hier niet op zijn plaats.

Ik ben mij niet bewust dat ik wie dan ook een verwijt heb gemaakt. Ik heb in mijn vraag geschreven dat ik al op Google had gekeken, maar dat ik daar niets kon vinden. En omdat ik op Google niet veel wijzer was geworden, heb ik mijn vraag op het Forum gesteld. Het lijkt mij voor de hand liggen dat je bij problemen eerst zelf op zoek gaat en wanneer je er niet uitkomt, dan het Forum raadpleegt.

Zoals gezegd begrijp ik niet precies wat je bedoelt met de zin dat ik iemand een verwijt zou hebben gemaakt.

Ik ben juist uitermate tevreden over de wijze waarop dit Forum functioneert. Van mijn kant niets dan lof.

Vriendelijke groet,

Ad Bammens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Bammens,

in bericht 4 werd er gevraagd naar een HJT-logje om je te helpen...dit werd herhaald in bericht 8...

In bericht 9 werd er bijkomstig gevraagd om een screen te plaatsen van de melding...

In bericht 10 werd er Advanced System Care gesuggereerd...info over dergelijke programma's vind je hier ...een keuze die je zelf maakt, maar mocht je dergelijke programma's geprobeerd hebben als reddingsboei is dat ook het vermelden waard...

Alle voorgaande vragen werden opnieuw herhaald in bericht 11...

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.