Ga naar inhoud

Opladen laptop lukt niet


jv9090

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Daarnet toen ik in mijn HP documenten keek, zag ik Battery Check. Maar hij geeft aan dat de voeder aangesloten moet zijn, wat ook is.

Hij geeft standaard rechtsonderin aan Huidige status: ontladen (14%) en dan soms huidige status: laden (14%)

Dit komt omdat hij dan af en toe laad en af en toe weer niet.

Ik weet echt niet wat ik moet doen.

Ik zit nog wel op de HP (NL) site, maar ik wil die HP batterijtest doen, maar die moet je eerst laden:

Waar vind ik de HP batterijtest?

U kunt de nieuwste versie van HP Battery Check als los programma downloaden. U kunt een van de volgende programma's downloaden en deze installeren als deel van de HP Support Assistant voor uw model; of raadpleeg HP Support Assistant (alleen in het Engels).

Daarna moet ik de besturingssysteem selecteren in mijn geval Vista 32-bit .

Alleen dan kom ik hier en weet ik het niet meer:S

Stap één: selecteer uw besturingssysteem

icon_software_and_driver_download.jpgs.gifDownload de meest recente drivers om uw HP product up-to-date te houden.

Indien beschikbaar zullen software/drivers worden weergegeven in: Nederlands

(‏Taal wijzigen)‏

s.gifSelecteer uw besturingssysteem en klik op 'Volgende':

Selecteren...Microsoft Windows 7 (32-bit)Microsoft Windows 7 (64-bit)Microsoft Windows VistaMicrosoft Windows Vista (64-bit)

» Mijn besturingssysteem staat er niet tussen Als uw besturingssysteem hierboven niet wordt vermeld, dan heeft HP geen software of drivers beschikbaar voor dit product in dat besturingssysteem, of zijn er geen software en drivers beschikbaar in de door u gekozen taal. Wijzig de taal door op de link “Taal wijzigen” op deze pagina te klikken om software of drivers in een andere taal te zoeken.

icon_help_choose.gif

Stap twee: selecteer een download

Alles weergeven | Verberg alles

hpweb_1-2_plus.gifhpweb_1-2_minus.gifDriver - Audio (‏1)

» Driver voor Conexant High-Definition SmartAudio 221 2008-07-24 , Versie:4.58.0.0 A, 11.83MDit pakket bevat de driver voor de Conexant High-Definition SmartAudio 221 en een gebruikersinterface voor de Conexant High-Definition Audio Chip in de ondersteunde notebookmodellen en ...Meer informatie

hpweb_1-2_plus.gifhpweb_1-2_minus.gifDriver - Chipset (‏1)

» Intel Chipset-installatieprogramma voor ICH9m voor Microsoft Windows Vista 2008-07-24 , Versie:8.7.0.1007 A, 2.0MDit pakket bevat het Intel Chipset-installatieprogramma voor ICH9m voor de ondersteunde notebookmodellen en besturingssystemen. Het Intel Chipset-installatieprogramma installeert de .INF-bestanden op ...Meer informatie

hpweb_1-2_plus.gifhpweb_1-2_minus.gifDriver - Modem (‏1)

» Conexant HDAUDIO Soft Data Faxmodem met SmartCP driver 2008-06-20 , Versie:7.70.0.0 A, 11.41MDit pakket bevat de driver voor de Conexant HDAUDIO Soft Data Faxmodem met SmartCP in de ondersteunde notebookmodellen en besturingssystemen. Deze driver maakt inbelfunctionaliteit mogelijk en biedt ...Meer informatie

hpweb_1-2_plus.gifhpweb_1-2_minus.gifDriver - Netwerk (‏5)

» Intel PRO/Wireless Drivers for Microsoft Windows Vista2009-10-22 , Versie:13.0, 7.08M (‏Verkrijgbare eerdere versies)‏ Dit pakket bevat drivers voor de ondersteunde Intel PRO/Wireless-adapters in de ondersteunde notebookmodellen en besturingssystemen.Meer informatie

» Broadcom Wireless LAN Driver for Microsoft Windows Vista2009-09-18 , Versie:5.60.18.8, 20.55M (‏Verkrijgbare eerdere versies)‏ This package contains drivers for the supported Broadcom Wireless LAN adapters in the supported notebook models and operating systems. This driver supports 802.11i/WPA2 for WLAN cards that are capable ...Meer informatie

» Driver voor Atheros draadloos netwerk (Wireless LAN) 2009-03-04 , Versie:3.00 A, 18.94MDit pakket bevat de driver voor de Atheros AR5007 802.11b/g-adapter in de ondersteunde notebookmodellen en besturingssystemen.Meer informatie

» Software Support for HP Integrated Module with Bluetooth Wireless Technology for Microsoft Windows Vista2008-08-20 , Versie:6.0 P, 49.11MThis package contains the software required to support the HP Integrated Module with Bluetooth Wireless Technology in the supported notebook models and operating systems. The HP Integrated Module with ...Meer informatie

» Driver voor de Realtek RTL8101E-familie PCI-E Fast Ethernet NIC 2008-07-24 , Versie:6.207.606.2008 A, 5.01MDit pakket bevat de driver voor de Realtek RTL8101E PCI-E Fast Ethernet NIC in de ondersteunde notebookmodellen en besturingssystemen.Meer informatie

hpweb_1-2_plus.gifhpweb_1-2_minus.gifDriver - Opslag (‏1)

» Driver voor de Realtek USB 2.0-kaartlezer 2009-05-12 , Versie:6.0.6000.20133 A, 9.91MDit pakket bevat de driver voor de Realtek USB 2.0-kaartlezer in de ondersteunde notebook-/laptopmodellen en besturingsssystemen. De driver maakt de lees- en schrijffuncties voor de kaartlezer ...Meer informatie

hpweb_1-2_plus.gifhpweb_1-2_minus.gifDriver - Toetsenbord, muis en invoerapparaten (‏2)

» HP Quick Launch Buttons2009-12-09 , Versie:6.50.12.1, 24.56M (‏Verkrijgbare eerdere versies)‏ This package contains the software that enables the Quick Launch Buttons on the keyboard to be programmed for the supported notebook/laptop models and operating systems. This application enables menu ...Meer informatie

» Synaptics PS/2 Port Touchpad-driver 2008-06-20 , Versie:11.1.3.0 A, 17.96MDit pakket bevat de driver voor de Synaptics PS/2-poort Touchpad voor de ondersteunde notebookmodellen en besturingssystemen. Het stuurprogramma biedt geavanceerde voorzieningen, zoals PalmCheck, ...Meer informatie

hpweb_1-2_plus.gifhpweb_1-2_minus.gifDriver - grafische kaart (‏2)

» Grafische driver (32-bits) voor de Mobile Intel 945GM Express chipsetfamilie 2009-04-09 , Versie:7.15.10.1518 A, 19.24MDit pakket bevat de video-/grafische driver voor de Mobile 4 Express-chipset in de ondersteunde notebookmodellen en besturingssystemen. Deze driver maakt videoweergave mogelijk en biedt een ...Meer informatie

» Driver voor de NVIDIA GeForce 9200M GE grafische kaart 2008-07-24 , Versie:7.15.11.7597 A, 142.23MDit pakket bevat de NVIDIA GeForce 9200M GE grafische driver voor de ondersteunde notebookmodellen en besturingssystemen.Meer informatie

hpweb_1-2_plus.gifhpweb_1-2_minus.gifBIOS (‏1)

» WinFlash voor HP Notebook systeem-BIOS (voor Notebooks met Intel-processoren)2011-01-10 , Versie:F.65, 3.85M (‏Verkrijgbare eerdere versies)‏ Dit pakket bevat het hulpprogramma WinFlash en een systeem-BIOS image voor de ondersteunde notebookmodellen en besturingssystemen. Het hulpprogramma WinFlash wordt gebruikt om het systeem-BIOS (ROM) ...Meer informatie

hpweb_1-2_plus.gifhpweb_1-2_minus.gifBesturingssysteem - Verbeteringen en QFEs (‏1)

» Essentiële systeemupdates voor Microsoft Windows Vista Service Pack 1 (SP1) 2009-07-17 , Versie:7.00 A, 26.45M (‏Verkrijgbare eerdere versies)‏ Dit pakket installeert oplossingen en verbeteringen van Microsoft voor het Microsoft Windows Vista-besturingssysteem met Service Pack 1 (SP1), en bevat andere oplossingen en verbeteringen die ...Meer informatie

hpweb_1-2_plus.gifhpweb_1-2_minus.gifFirmware (‏2)

» Firmware-update voor de GSA-T50L optische drive2009-04-15 , Versie:SC05, 1.91MDit pakket bevat een firmware-update voor de LG GSA-T50L optische drives in de ondersteunde notebook-/laptopmodellen en besturingssystemen.Meer informatie

» Firmware-updateprogramma voor Lite-On Web Camera 2008-11-14 , Versie:1.01 A, 536.94kDit pakket bevat een firmware-update en updateprogramma voor de Lite-On Web Camera die wordt gebruikt bij de ondersteunde notebookmodellen en besturingssystemen.Meer informatie

hpweb_1-2_plus.gifhpweb_1-2_minus.gifHulpprogramma - Tools (‏3)

» HP Support Assistant2010-03-30 , Versie:4.4.6.3, 21.56M (‏Verkrijgbare eerdere versies)‏ Dit pakket bevat de HP Support Assistant voor de ondersteunde notebook-/laptopmodellen en besturingssystemen. De HP Support Assistant helpt HP klanten om hun computers te ontdekken, te onderhouden en ...Meer informatie

» HP Help en ondersteuning voor Microsoft Vista (32-bits edities) 2009-03-09 , Versie:2.1.3.0, 10.57M (‏Verkrijgbare eerdere versies)‏ Dit pakket bevat HP Help en ondersteuning voor de vermelde notebookmodellen met een Microsoft Vista-besturingssysteem (32-bits edition).Meer informatie

» HP Active Support Library 2009-02-01 , Versie:3.1.10.1, 12.58M (‏Verkrijgbare eerdere versies)‏ Dit pakket bevat HP Active Support Library voor de vermelde notebookmodellen en besturingssystemen. HP Active Support Library is een set hulpmiddelen die klanten kunnen gebruiken voor het oplossen van ...Meer informatie

hpweb_1-2_plus.gifhpweb_1-2_minus.gifSoftware - Multimedia (‏3)

» HP DVD Play software2009-10-26 , Versie:3.7.0.6908, 77.08MDit pakket bevat HP DVD Play voor de ondersteunde notebook-/laptopmodellen en besturingssystemen. HP DVD Play maakt het afspelen van dvd's en Blu-ray discs mogelijk.Meer informatie

» Cyberlink YouCam Software2009-03-07 , Versie:2.0.2519, 46.06M (‏Verkrijgbare eerdere versies)‏ This package provides the Cyberlink YouCam Software for the supported notebook/laptop models and operating systems. Cyberlink YouCam is a webcam application that enables the capture of images and ...Meer informatie

» HP DVD Play 2008-12-01 , Versie:3.7.5723, 88.69MDit pakket bevat de HP DVD Play software voor het afspelen van dvd's voor de ondersteunde notebookmodellen en besturingssystemen. HP DVD Play maakt het afspelen van dvd's en Blu-Ray-schijven mogelijk.Meer informatie

hpweb_1-2_plus.gifhpweb_1-2_minus.gifSoftware - Oplossingen (‏4)

» LightScribe System-software2010-05-17 , Versie:1.18.9.1, 11.58M (‏Verkrijgbare eerdere versies)‏ Dit pakket bevat de LightScribe System-software voor de ondersteunde notebook-/laptopmodellen en besturingssystemen.Meer informatie

» HP Advisor2009-09-29 , Versie:3.1.9289.3128, 30.94MDit pakket bevat een bijgewerkte versie van de HP Advisor-software voor de ondersteunde notebook-/laptopmodellen en besturingssystemen. De HP Advisor-software geeft informatie over de status van de pc ...Meer informatie

» HP Wireless Assistant 2009-09-01 , Versie:3.50.10.1, 4.02M (‏Verkrijgbare eerdere versies)‏ Dit pakket bevat de HP Wireless Assistant voor de ondersteunde notebook-/laptopmodellen en besturingssystemen.Meer informatie

» HP Software Update2009-05-28 , Versie:5.1.0, 1.87M (‏Verkrijgbare eerdere versies)‏ This package provides the HP Update for the supported notebook/laptop models and operating systems. HP Update is a proactive tool that automatically determines if software and driver updates are ...Meer informatie

» Bekijk de Software & Drivers probleemoplossings hulp

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

gr

aangepast door threat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wacht even op verdere raadgevingen van Asus om je verder te helpen.

Heb je de link gevolgd die ik aangaf in post 11?

Welke windows heb je op die laptop staan?(geef ook mee of het een 32 of 64bit versie is)

HP Advisor geeft blijkbaar ook systeem info weer omtrent de gezondheid ervan dus lijkt mij het proberen waard.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Battery check zou tussen je lijst 'alle programma's' moeten staan, heb je die al eens nagekeken ?...is normaliter idd HP-software.

In bericht 13 geef je aan dat je een melding krijgt dat de lader moet aangesloten zin?...

Ik sluit dan ook de mogelijkheid niet uit dat de huidige (vervang)lader niet voldoet.

Kijk eens naar deze link : ( HP Battery Health Center ), 'Running HP Battery Check without HP Support Assistant installed' .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Battery check zou tussen je lijst 'alle programma's' moeten staan, heb je die al eens nagekeken ?...is normaliter idd HP-software.

In bericht 13 geef je aan dat je een melding krijgt dat de lader moet aangesloten zin?...

Ik sluit dan ook de mogelijkheid niet uit dat de huidige (vervang)lader niet voldoet.

Kijk eens naar deze link : ( HP Battery Health Center ), 'Running HP Battery Check without HP Support Assistant installed' .

´´

Daarnet toen ik in mijn HP documenten keek, zag ik Battery Check. Maar hij geeft aan dat de voeder aangesloten moet zijn, wat ook is.

Hij geeft standaard rechtsonderin aan Huidige status: ontladen (14%) en dan soms huidige status: laden (14%)

Dit komt omdat hij dan af en toe laad en af en toe weer niet.

´´

De huidige lader, is pas nieuw. Dus daar zou het naar mijn mening niet aan liggen.

Ik zal nu beide HP links die jullie hebben gepost installeren.

Zal kort reageren hierop

---------- Post toegevoegd om 20:09 ---------- Vorige post was om 20:02 ----------

Als ik die HP battery health check wil installeren geeft hij aan dat:

Microsoft.net framework 3.5 geinstallerd moet worden.. ?

En Als ik die HP advisor wil iinstalleren geeft hij aan dat:

1155: file

Een temporary file niet gevonden is (advisor.msi)

raaaaaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.