Ga naar inhoud

Opladen laptop lukt niet


jv9090

Aanbevolen berichten

Ontvangen via pm:

Ik heb +/- 2 jaar geleden een nieuwe laptop bij de Mediamarkt aangeschaft. Naar mate de tijd werd hij wat langzamer, vanwege mijn pokerspellen.

Alleen ongeveer 1maand geleden deed hij ineens raar, namelijk hij laadde niet meer op. Ineens uit het niets. Dus week erna nieuwe voeder gekocht bij de Mediamarkt. Alleen nu laat hij alleen op als hij uit staat. En als mijn laptop aan staat en ik koppel de voeder eraan.. dan laad hij matig op (dan knippert hij af en toe , zodat hij heel heeel langzaam oplaad).

Ik heb het ook al aan iemand anders gevraagd en hij zei van ja nieuwe bestellen blablabla , maar kan ik die accu niet opladen of iets? Of is mijn laptop gewoon niet goed? of? waar kan dit aan liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kan zijn dat ik het fout heb, maar ik meen dat er op een Compaq-notebook een batterijchecktool (om de 'gezondheid' van je batterij te testen) voorzien is ?

Nu, wat kweezie wabbit aanhaalt klopt als een bus hoor : op de levensduur van een batterij staat idd geen termijn...

Meestal wordt (voor een Li-Ion batterij) een gemiddelde levensduur vooropgesteld van zo'n 500 laadbeurten, maar dat is geen absolute waarde...mogelijk worden er meer gehaald, mogelijk ook minder.

Daarom ook dat op batterijen meestal een beperkte garantieperiode wordt voorzien.

Accu's worden op diverse sites aangeboden, aan verschillende prijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan zijn dat ik het fout heb, maar ik meen dat er op een Compaq-notebook een batterijchecktool (om de 'gezondheid' van je batterij te testen) voorzien is ?

Nu, wat kweezie wabbit aanhaalt klopt als een bus hoor : op de levensduur van een batterij staat idd geen termijn...

Meestal wordt (voor een Li-Ion batterij) een gemiddelde levensduur vooropgesteld van zo'n 500 laadbeurten, maar dat is geen absolute waarde...mogelijk worden er meer gehaald, mogelijk ook minder.

Daarom ook dat op batterijen meestal een beperkte garantieperiode wordt voorzien.

Accu's worden op diverse sites aangeboden, aan verschillende prijzen.

En zo'n batterijchecktool, waar kan ik dat ergens vinden? is daar een website voor of is dat een bepaalde software?

Kan je me ook zo'n website laten zien om een accu te bestellen.

Maar de belangrijke vraag is dan is het hierna verholpen?

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je even het type van je laptop meedelen,dan kijk ik even of ik ergens die tool kan vinden?

Dat heb ik hier boven ook al meedegedeeld. Compaq

edit: er staat ook op mijn scherm klein naast Compaq; Presario CQ60 (weet niet of dat helpt?)

gr

aangepast door threat
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.